مقاله موتور برق

درباره موتور برق گرین پاور

عکس موتور برق گرین پاور

برند گرین پاور (Green Power) یک برند تجاری تجهیزات صنعتی است که محصولات این شرکت برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران وارد شد. این شرکت از همان ابتدا برای طراحی و تولید انواع موتور برق فعالیت کرده ‌است. در حال ‌حاضر این کمپانی فعالیت خوبی در سطح بازار ایران دارد.

موتور برق گرین پاور

برای مشاهده قیمت موتور برق گرین پاور روی تصویر بالا بزنید.

گرین پاور در بحث مونتاژ و تولید انواع موتور برق توانایی بالایی دارد و توانسته است تا در این فاصله کوتاه از سال ۱۳۸۰ تجربه شایسته‌ای در طراحی و تولید موتور برق‌های گازسوز، بنزینی و دیزل کارآمد و استاندارد داشته باشد. در حال ‌حاضر قیمت موتور برق گرین پاور کاملا رقابتی است که در کنار کیفیت ساخت خوب ارزش خردیدشان را بالا می برد.

موتور برق گرین پاور

تنوع محصولات گرین پاور از تولید و طراحی موتور برق‌های خانگی تا نمونه‌های کارگاهی متنوع است. همچنین این برند توانسته است تا مولدهای گازسوز، بنزین سوز و یا دیزلی را در کیفیت مناسب تولید نماید. انواع موتور برق green power بنزینی به ‌قرار زیر هستند.

انواع موتور برق گاز سوز گرین پاور:

  • موتور برق گاز سوز مدل CC3000 – NG/LPG
  • موتور برق گاز سوز مدل CC7000 – NG/LPG
  • موتور برق گاز سوز مدل CC7000AT_ NG/LPG

انواع موتور برق بنزینی گرین پاور:

  • موتور برق بنزین سوز مدل GR1000N
  • موتور برق بنزین سوز مدل GR1500A
  • موتور برق بنزین سوز مدل GR3500
  • موتور برق بنزین سوز مدل GR4500
  • موتور برق بنزین سوز مدل GR7500
  • موتور برق بنزین سوز مدل GR9500_ E2

موتور برق دیزلی گرین پاور

  • موتور برق دیزلی گرین پاور مدل GR4000EB-I
  • موتور برق دیزلی گرین پاور مدل GR6700EB-I
  • موتور برق دیزلی گرین پاور مدل GR11000EB-I

اگر در تکاپوی راه‌اندازی سیستم برق اضطراری برای باغ یا ویلا را دارید، توصیه می‌کنیم که سری موتور برق‌های نسل جدید گرین پاور با قابلیت راه‌اندازی خودکار را تهیه نمایید. انواع موتور برق دیزلی گرین پاور نیز برای کار در فضاهای سرسخت، مناطق دوردست، عملیات‌های سخت و حجم کار سنگین طراحی ‌شده‌اند. همچنین اگر برای نیازهای سبک خانگی به‌ دنبال مولدی توانمند هستید، انواع موتور برق گازی گرین پاور گزینه‌های مناسبی هستند. این موتور برق‌ها با استفاده از گاز شهری کار می‌کنند.

قیمت موتور برق گرین پاور

انواع موتور برق گرین پاور توانسته است از سال ۱۳۸۰ تجربه شایسته‌ای در طراحی و تولید موتور برق‌های گازسوز، بنزینی و دیزل کارآمد و استاندارد داشته باشد.

ویژگی‌های موتور برق گرین پاور

موتور برق‌های گرین پاور در تیپ‌های کاربردی با توان‌های متنوع سطح خانگی و کارگاهی طراحی شده‌اند. اگر چه از نظر توان دهی متفاوت هستند؛ اما محصولات گرین پاور برخی ویژگی‌های مشترک دارند که به قرار زیر هستند.

  • این موتور برق‌ها در توان‌های کاربردی سطح مصارف خانگی و یا صنعتی طراحی‌ شده‌اند.
  • از سیستم رگلاتور خازنی برای کنترل مناسب و سریع سطح ولتاژ برخوردار هستند.
  • در طراحی موتور برق green power از سیستم هشدار کمبود سطح روغن استفاده ‌شده است. در صورت کم بودن روغن در مخزن دستگاه، سیستم مذکور مانع از روشن شدن دستگاه خواهد شد.
  • دارای لرزه‌گیر هستند. این لرزه‌گیر کارایی مناسبی دارد و از ارتعاش دائمی و خطرناک دستگاه حین تولید برق جلوگیری می‌کند.
  • تمامی موتور برق‌های گرین پاور دارای موتورهای ۴ زمانه هستند. عملکرد همگی آنها روان و تولید توان مکانیکی تمامی آنها تحت راندمان مناسب انجام می‌شود.
  • مقدار مصرف سوخت موتور برق‌ گرین پاور به نسبت توان خروجی کم است و می‌توانند در لیست مولدهای خوش مصرف بازار قرار بگیرند.
  • در طراحی این موتور برق‌ها از سیستم جرقه ساز مگنت TCI استفاده ‌شده است. این سیستم، کارایی مناسبی در تولید احتراق کامل در زمان‌بندی دقیق دارد.
  • برای طراحی آلترناتور این موتور برق‌ها از سیم‌پیچ‌های تمام مس استفاده ‌شده است. این سیم‌پیچ‌ها طراحی کوچک و راندمان تبدیل توان مناسبی دارند.
  • موتور برق‌های گرین پاور به نسبت توان دهی در اندازه‌های مناسب با ابعاد کاملاً جمع‌وجور طراحی‌ شده‌اند.

کاربرد موتور برق‌های گرین پاور

بنزینی: گرین پاور در طراحی محصولات خود نگاه هوشمندانه‌ای داشته است. زیرا این موتور برق‌ها را در تنوع گسترده برای کاربردهای متفاوت از مصارف سیار و مسافرتی تا نیازهای سبک خانگی و پوشش فعالیت‌های سنگین کارگاهی طراحی کرده ‌است. با اندک جستجو در سبد محصولات گرین پاور به ‌راحتی می‌توانید مدل مناسب با قابلیت‌های فنی کافی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

گازسوز: اگر برای نیازهای سبک خانگی به‌ دنبال مولدی توانمند هستید، انواع موتور برق گرین پاور گازسوز، گزینه‌های مناسبی هستند. این موتور برق‌ها با استفاده از گاز شهری کار می‌کنند. راندمان بالایی دارند و می‌توانند به ‌راحتی نیاز شما به مولدی مطمئن و خانگی را پوشش دهند. اما گرین پاور برای نیازهای سیار و یا کار در مناطق دورافتاده و خانه‌های دوردست روستایی نیز برنامه دارد. انواع موتور برق‌های سبک گرین پاور با توان قابل حمل در شرایط سیار و مسافرتی و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

دیزل: اگر به ‌دنبال راه‌اندازی سیستم برق در باغ‌ها و ویلاها هستید، انواع موتور برق بنزینی گرین پاور پیشنهاد مناسبی هستند. اما اگر در تکاپوی تأمین برق برای فضاهای بزرگتر و حرفه‌ای‌تر می‌باشید؛ مثلاً قصد راه‌اندازی سیستم برق اضطراری فضاهای بیمارستانی و مراکز آموزشی را دارید، توصیه می‌کنیم که سری موتور برق‌های نسل جدید گرین پاور با قابلیت راه‌اندازی خودکار را تهیه نمایید. انواع موتور برق green power گازوییلی نیز برای کار در فضاهای سرسخت، مناطق دوردست، عملیات‌های سخت و حجم کار سنگین طراحی ‌شده‌اند.

چرا باید موتور برق‌ گرین پاور بخریم؟

در سطح بازار که باشید، با انواع موتور برق‌ها محصول انواع برندهای مطرح یا گمنام روبرو می‌شوید. برندهایی که هر کدام حرف‌هایی برای گفتن دارند و توانسته‌اند محصولاتی توانمند و قابل ‌اطمینان را تولید نمایند. در محصولات این برند مطرح و پویا چه دستاوردی نهفته است که می‌تواند نیاز ما به تأمین موتور برق کارآمد را پوشش دهد؟

در حال ‌حاضر گرین پاور از معدود شرکتهایی است که فراتر از مونتاژکاری در زمینه طراحی و توسعه انواع موتور برق خصوصاً موتور برق‌های دوگانه سوز مناسب نیاز ایران فعالیت می‌کند. گرین پاور نیاز مصرف‌کننده داخلی را شناسایی کرده و محصول مناسب این نیاز را تولید می‌نماید. واردات این محصولات از طرف یک شرکت باسابقه بهانه‌ای است تا از شبکه توزیع قطعات یدکی و همچنین خدمات پس ‌از فروش و گارانتی محصول اطمینان داشته باشیم.

گرین پاور در سراسر ایران نمایندگی فعال دارد و از خدمات عالی برای تأمین قطعات یدکی محصولات خود پشتیبانی می‌کند. مطمئن باشید که حتی در دورافتاده‌ترین مناطق و کوچکترین شهرهای ایران به‌ راحتی می‌توانید قطعات یدکی انواع موتور برق بنزینی گرین پاور را تهیه نمایید.

مزایای موتور برق green power

موتور برق‌های گرین پاور با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی طراحی شده‌اند. این موتور برق‌ها کیفیت ساخت بالایی دارند. در طراحی آنها از قطعات مرغوب و جان‌سختی استفاده ‌شده که در کل آنها را در سطح محصولات میان رده بازار قرار می‌دهد. انواع موتور برق‌هاای گرین پاور در سطح میانی بازار و برای پوشش نیازهای حرفه‌ای طراحی‌ شده‌اند. مزایای خرید موتور برق گرین پاور به‌ قرار زیر هستند.

  • تنوع محصولات: تنوع محصولات، برجسته‌ترین مزیت تولیدات گرین پاور است. این شرکت با تکیه بر توان واردات و تولید داخلی در کنار هم توانسته است طیف کاملی از موتور برق‌های گازسوز، بنزین سوز و دیزلی را تولید نماید. همچنین محصولات خود را در سطح توان‌های کاملاً کاربردی عرضه می‌نماید. هر کسی با هر نوع نیازی به ‌راحتی می‌تواند از سبد کاملاً متنوع محصولات گرین پاور موتور برق توانمند مطابق با سلایق و خواسته‌های خود را تهیه کند.
  • کیفیت بالای ساخت: گرین پاور را در تولید محصولات با کیفیت می‌شناسند. موتور برق‌های گرین پاور از لحاظ کیفی می‌توانند با نمونه‌های برجسته بازار، محصول برندهای مطرح کره‌ای و ژاپنی برابری کنند. در عین ‌حال با قیمت بسیار کمتر از رقبای سرسخت بازار به فروش می‌رسند. گرین پاور از تیم مهندسی کارآمد در طراحی محصولات خود استفاده می‌کند. همچنین از قابلیت‌های تولید یکپارچه، متکی بر توان صنعتگران داخلی و تأمین قطعات اصلی بهره‌مند است. کیفیت موتور برق‌های گرین پاور در نزد مصرف‌کنندگان داخلی اثبات شده ‌است. کیفیتی که در کارایی و استقبال از خرید این محصولات کاملاً تأثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *