مقاله پمپ آب

درباره پمپ آب پنتاکس

عکس پمپ آب پنتاکس

در این بخش به برترین برند پمپ آب در ایران میپردازیم، بله برترین برند پمپ آب به معنای واقعی کلمه. اما مواردی در خصوص این برند در بازار ایران وجود دارد که موجب میشود تجربه تلخی از خرید این برند نام آشنا داشته باشید. این موارد را در این مقاله در دسترس شما قرار داده ایم که باید قبل از خرید پمپ آب پنتاکس در نظر بگیرید، چرا که اگر این نکات حیاتی را ندانید، هزینه سنگینی را پرداخت خواهید کرد. اما قبل از آن کمی با سابقه و شرکت پمپ پنتاکس آشنا شوید:

پمپ آب پنتاکس/ ویژگی ها و کاربردها

پنتاکس از برندهای نام آشنا در طراحی و ساخت انواع پمپ آب برای مصارف خانگی، صنعتی و باغبانی است. محصولات این برند ایتالیایی انواع پمپ خانگی، لجن‌کش، کف‌کش و پمپ آب‌های شناور است که در توان‌های گوناگون از مدل‌های کوچک نیم اسب تا نمونه‌های قدرتمند صنعتی طراحی‌ شده است.

پمپ آب پنتاکس جایگاه مطرحی در بازار داخلی ایران نیز دارد. کیفیت ساخت این پمپ‌ها آنچنان است که کمتر رقیب داخلی و خارجی سطح بازار می‌تواند با کارکرد مطمئن آنها رقابت کند. پنتاکس در طراحی پمپ‌های خود از متریال‌های گوناگون چدنی، استیل و برنجی استفاده می‌کند. هر پمپ آب پنتاکس الگوی طراحی تخصصی برای حضوری قدرتمند در فعالیتی ویژه دارد. اما همگی آنها پمپ آب‌های خوش‌ ساخت با پوسته مقاوم و کارکردی مطمئن هستند. فروش پمپ آب پنتاکس در سطح نیازهای خانگی و باغبانی متداول است

تاریخچه برند پنتاکس

پنتاکس برند مطرح ایتالیایی است. البته در حال ‌حاضر برخی مدل‌های پنتاکس محصول کارخانجات غیر ایتالیایی هستند. اما این مدل‌ها نیز از مونتاژ قطعات اصلی پنتاکس و زیر نظر برند اصلی پنتاکس ساخته می‌شوند. پمپ آب پنتاکس ایرانی از این نمونه است.

ایتالیایی‌ها دست توانمندی در طراحی انواع پمپ آب دارند. برندهای مطرح ایتالیایی در سطح جهانی شناخته ‌شده هستند و قطعاً پنتاکس در جایگاه شناخته‌ شده از این برندهای ایتالیایی قرار می‌گیرد. کمپانی پنتاکس در سال 1990 و در کشور ایتالیا تأسیس شده‌ است. این کمپانی از همان ابتدا با هدف طراحی و تولید انواع پمپ آب فعالیت می‌کند.

در سال‌های نخست محصولات این برند تنها در زمینه پمپ آب‌های ساده‌ی خانگی بوده ‌است. اما خیلی زود سبد محصولات پنتاکس در حوزه بزرگی از نیازهای باغبانی، گلخانه‌ای، صنعتی و… توسعه پیدا کرد. طراحی و ساخت پمپ آب‌های غوطه‌ور در آب نیز از جمله محصولات کلیدی این برند ایتالیایی هستند. پنتاکس در زمینه طراحی پمپ آب‌های غوطه‌ور در آب مانند انواع پمپ آب شناور، لجن‌کش و کف‌کش مهارت بالایی دارد. تقریباً می‌توانیم این پمپ‌های پنتاکس را در جمع بهترین‌های بازار قرار دهیم.

محصولات پنتاکس کیفیت بالا و قیمت مقرون ‌به ‌صرفه دارند. پنتاکس همواره دورنمای مناسبی از نوع نیاز مصرف‌کنندگان داشته تا بتواند محصولات مناسب نیازهای آنها را با قیمت مناسب و کاملاً اقتصادی تولید نماید.

گواهینامه‌های پنتاکس

پنتاکس ایتالیا از جمله برندهای پیشتاز در صنعت طراحی انواع پمپ آب می‌باشد. پمپ آب‌های پنتاکس همواره در جمع مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین ها قرار دارند. پنتاکس در طول این سال‌ها تلاش کرده‌ است که محصولات خود را مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی نماید.

در حال ‌حاضر تمامی محصولات پمپ آب پنتاکس با گواهینامه UNI ISO 9001 ساخته می‌شوند. همچنین تمامی این محصولات مطابق با استاندارد UNI EN ISO 9001 مطابق با سیستم مدیریت محیط ‌زیست طراحی شده‌اند. فراتر از این استانداردهای بین‌المللی محصولات پنتاکس ایتالیا دارای استاندارد OHSAS 18001 نیز هستند. این استاندارد تنها برای محصولات و ماشین‌آلات بهداشتی و ایمنی صادر می‌شود. اخذ این گواهینامه ها در محبوبیت و فروش پمپ آب پنتاکس تاثیر بسزایی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *