مقاله کفکش

شرکت توان و محصولات توان تک

درباره شرکت کفکش توان تک

توان تک را بیشتر با انواع کفکش توان میشناسیم، اما این شرکت از برندهای ریشه‌دار ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ فعالیت می کند. آغاز فعالیت تخصصی شرکت پمپ آب توان، از سال 1362 بوده است. صنایع پمپ توان تک اولین برند ایرانی است که کفکش‌های تک‌فاز تولید کرده ‌است. در عین ‌حال از همان آغاز فعالیت حرفه‌ای تا هم‌اکنون همواره محصولات خود را با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی طراحی کرده ‌است. تمامی پمپ آب‌های توان تک خصوصا انواع کفکش توان تک به بهره‌مندی از کیفیت ساخت بالا، مصرف انرژی کم و طراحی ‌شده با استانداردهای بین‌المللی شناخته می‌شوند.

قیمت کفکش توان تک

برای مشاهده مشخصات و قیمت انواع کفکش توان تک روی تصویر بالا بزنید.

مهمترین محصولات توان تک

توان تک برند نام‌آشنایی در بازار پمپ داخلی است. از طرفی این شرکت فعالیت‌هایی فرامرزی و حتی فرامنطقه‌ای را تجربه می‌کند. بهره‌مندی از کارشناسان خبره، تجربه بیش ‌از سه دهه تولید انواع پمپ و به ‌کارگیری دانش روز دنیا باعث شده تا سری محصولات این برند خوش‌نام ایرانی توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشند. از طرفی توان تک شبکه کارآمدی از خدمات پس ‌از فروش دارد. نمایندگی‌های متعدد این شرکت در سراسر کشور سری خدمات فروش با بهترین قیمت را ارائه می‌دهند. سایت انجیکا نمایندگی توان تک فهرست کاملی از محصولات این برند را عرضه می‌نماید.

محصولات توان تک شامل طراحی انواع پمپ لجن‌کش، کفکش و پمپ آب خانگی است. همگی این پمپ‌ها سطح کارایی کامل و شایسته با کیفیت ساخت بالایی دارند. اما انواع پمپ توان تک از اعتبار بالایی در سطح بازار داخلی و منطقه‌ای برخوردار هستند. کفکش‌های این برند ایرانی مخصوص کارهای سبک خانگی تا مکش آب چاه‌های عمیق مناسب فعالیت‌های باغبانی طراحی شده‌اند. در حال ‌حاضر انواع پمپ توان تک از فروش قابل ‌توجهی در  بازار امروز ایران برخوردار هستند.

ویژگی‌های طراحی پمپ کفکش توان تک

توان تک تنوع گسترده‌ای برای طراحی انواع کفکش دارد. کفکش توان تک مخصوص مکش آب از استخرها و چاه‌های عمیق تا عمق صد متری طراحی شده است. کفکش توان در مدل های خروجی بالا و یا خروجی جانبی طراحی شده است. قاعدتاً با توجه به نیاز خود و شرایط استقرار کفکش یکی از این دو مدل را انتخاب خواهید کرد. انواع کفکش توان تک در توان‌های گوناگون برای مدخل‌ها در سایز  و یا 2 اینچی طراحی شده‌اند. لذا شرایط اتصال به لوله‌های استاندارد مکش آب چه در سطح خانگی و یا فعالیت‌های باغبانی و کشاورزی را دارند.

برای طراحی انواع پمپ کفکش توان تک از بدنه‌های آلومینیومی و یا چدنی استفاده شده ‌است. مدل‌های آلومینیومی سبک‌تر و البته ارزان‌تر هستند. اما همگی مدل‌ها چه در سطح پوسته آلومینیومی و یا چدنی دارای بدنه یکپارچه ریخته‌گری شده می‌باشند. برای طراحی پروانه تمامی این پمپ‌ها از فلز استنلس استیل استفاده شده ‌است. لذا پروانه ساختاری کاملاً ضدآب، مقاوم، با سطح ماندگاری بالایی دارد. در عین ‌حال الگوی طراحی پروانه از نوع بسته ‌است تا شرایط پمپاژ آب با هد بالا فراهم باشد.

پروانه کفکش توان تک برای مکش آب‌های تمیز طراحی شده ‌است. لذا این پمپ‌ها ظرفیت مکش آب‌های گل‌آلود و یا لجن ‌شده را ندارند. اما در کل از بهترین پمپ آب‌ها برای تخلیه استخرها و یا مکش آب از داخل جوی‌ها، رودخانه‌ها، چاه‌های نیمه ‌عمیق کشاورزی و خانگی و یا مکش آب از مخازن صنعتی هستند. این کفکش‌ها با حداکثر مقاومت در مقابل خوردگی طراحی شده‌اند. برای تکمیل پروسه کار آنها از انواع موتورهای تک‌فاز و یا سه‌فاز استفاده شده ‌است. همچنین از مدل‌های ساده و یا فلوتردار برخوردار می‌باشند.

انواع کفکش توان تک

انواع کفکش توان تک در تیپ های متنوع طراحی شده اند. این برند سعی داشته تا در بازار بزرگ و متنوع کفکش‌ها حضوری کامل داشته باشد. حضوری برای تامین تمام نیازهای خانگی، باغبانی، صنعتی با هدف مکش آب از استخرها، چاه‌ها و رودخانه‌ها و… ؛ لذا انواع متنوع کفکش‌های خود را در فهرست زیر ارائه می‌کند.

  • کفکش توان تک سری TMR4
  • کفکش توان تک سری TMR6
  • کفکش توان تک سری TMK7
  • کفکش توان تک سری TPT4

هر کدام از این سری‌ها شامل تیپ‌های گوناگون با قابلیت‌های متنوع و کاربردی هستند که با طراحی تخصصی برای پوشش نیازهای ویژه ساخته شده‌اند. قاعدتاً با درک مناسب سطح نیاز خود و اطلاع دقیق از مشخصه‌های فنی می‌توانید کفکش کارآمدی را از سری محصولات این کمپانی تهیه نمایید.

کفکش توان تک سری TMR4

توان تک برای طراحی این سری از پوسته بدنه چدنی کاملاً مقاوم و ضد زنگ استفاده کرده ‌است. در عین ‌حال برای طراحی این سری از قابلیت‌های پروانه با الگوی طراحی بسته از جنس استنلس استیل گنجانده شده ‌است.

tavan 160 2

از پمپ کفکش توان تک سری TMR4 برای مکش آب استخرها، چاه‌های کم‌عمق، جوی آب‌ها و یا تخلیه استخرها استفاده می‌شود.

 

این کفکش‌ها ظرفیت مکش آب تا عمق 30 متری را دارند و همچنین از قابلیت حضور در عمق آب‌های گرم تا حد 40 درجه سانتی‌گراد برخوردار هستند. از پمپ کفکش توان تک سری TMR4 برای مکش آب استخرها، چاه‌های کم‌عمق، جوی آب‌ها و یا تخلیه استخرها استفاده می‌شود. از طرفی شرایط کار کردن در تکمیل پمپاژ آب سیستم‌های بارانی در فضاهای زراعی را دارند.

کفکش توان تک سری TMR6

سری TMR6 از کفکش‌های کارآمد اما میان رده توان تک است که تماماً از پوسته آلومینیومی ساخته شده‌اند. البته پوسته طراحی ‌شده این پمپ‌ها طراحی یکپارچه ریخته‌گری شده دارد تا سطح مقاومت مناسبی برای غوطه‌ور شدن داشته باشند. این کفکش‌ها برای پمپاژ آب از عمق 30 متری تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی‌گراد طراحی شده‌اند.

tavan 30 6 engika2

از پمپ کفکش توان تک سری TMR6 برای مکش آب استخرهای بزرگ، چاه‌های کم‌عمق، مخازن صنعتی و مواردی که در ارتفاع پایین به آبدهی بالاتر نیاز هست، استفاده می‌شود.

الگوی طراحی این سری در نمونه‌های ساده و فلوتردار می‌باشد. از پمپ کفکش‌های سری TMR6 می‌توانید برای مکش آب از چاه‌های کم‌عمق، استخرها و مخازن کوچک صنعتی استفاده کنید. در عین ‌حال مورد مصرف خانگی در تامین آب چاه و یا مکش آب جوی برای فعالیت‌های باغبانی را دارد.

کفکش توان تک مدل TMK7

سری تکامل‌ یافته با قابلیت‌های فنی مناسب از محصولات توان تک است. کفکش‌های سری TMK7 به فیلترهایی مناسب مجهز هستند که شرایط استفاده از آنها در آب‌های نسبتاً کثیف را فراهم کرده ‌است. در عین ‌حال از شرایط متوسط متصل شدن به لوله‌های 3.5 اینچی مناسب کار در فعالیت‌های صنعتی برخوردار هستند.

کفکش توان تک مدل TPT4

سری TPT4 گروهی از کفکش‌های کاملاً توانمند هستند که در کلاس کار حرفه‌ای با استفاده از متریال‌های بسیار مرغوب تهیه شده‌اند. کفکش‌های TPT4 دارای بدنه‌های یکپارچه ریخته‌گری شده چدنی ضد زنگ می‌باشند. در عین ‌حال برای طراحی پروانه آنها از فلز مقاوم استنلس استیل استفاده شده‌ است.

کفکش دوجداره توان تک

از کفکش دو جداره توان تک در چاه‌های عمیق که دهانه باریکتری دارند استفاده میشود؛ همچنین برای سیستم‌های آبیاری بارانی و همچنین مکش آب در فضاهای صنعتی نیز استفاده می‌کنند.

بدنه این پمپ‌ها ساختاری دوجداره دارد. الگوی طراحی‌ای که کاملاً در مقابل هر نوع نفوذ آب مقاوم است و می‌تواند تا سال‌ها فعالیت کاملاً حرفه‌ای داشته باشد. از این پمپ‌های کفکش در چاه‌های عمیق باغبانی با طراحی فواره‌ها و تکمیل سیستم‌های آبیاری بارانی و همچنین مکش آب در فضاهای صنعتی استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *