مقاله SKN

معرفی محصولات شرکت SKN

SKN COMPONY mag

بدون تردید برای تمامی فعالیت‌های باغبانی، کارگاهی و حتی برخی از پروژه‌های ساختمانی خود به حضور انواع ماشین‌آلات نیاز دارید. برای تهیه این ماشین‌آلات نیز در تکاپوی پیدا کردن بهترین برند بازار هستید که محصولاتی خوش‌ ساخت با قیمت مناسب داشته باشد. اما بهترین برندهای بازار با توانایی تولید طیف گسترده از ماشین‌آلات کدام اند؟ شرکت SKN یکی از برندهای پویا است که در حوزه‌های مختلف برای تولید انواع ماشین‌آلات باغبانی، ساختمانی و کارگاهی فعالیت می‌کند.

محصولات اس کا ان ساخت کجاست؟

برند SKN مخفف نام تجاری سبز کوش نگین است که از شرکتهای واردکننده محصولات چینی در ایران میباشد؛ شرکت سبزکوش نگین در این چند سال‌ توانسته است محصولاتی با رعایت بالاترین استانداردهای و امکانات مدرن و کیفیت ساخت بالا را وارد بازار کشاورزی کشور کند. محصولات SKN شامل طیف بزرگی از انواع ماشین‌آلات باغبانی، ماشین‌آلات ساختمانی، ماشین‌آلات کارگاهی و… می‌شود. در این مقاله از گروه انجیکا نمایندگی SKN به بررسی انواع محصولات این برند صاحب سبک می‌پردازیم.

انواع محصولات SKN

شرکت SKN برنامه جامعی برای حضور در انواع حوزه‌ها تدارک دیده است و برای این منظور طیف کاملی از انواع ماشین‌آلات موتوری کوچک و بزرگ را طراحی می‌کند. اس کا ان در حال ‌حاضر شرکتی خوشه‌ای با فعالیت بین‌المللی است که در طراحی و تولید هر یک از محصولات خود دستیابی به بالاترین استانداردهای بین‌المللی و استفاده از مدرن‌ترین امکانات را پیش ‌بینی کرده ‌است. انواع محصولات SKN به قرار زیر هستند:

موتور برق‌های شرکت اس کا ان

موتور برق‌های SKN از شناخته‌ شده‌ترین محصولات این برند مطرح چینی است که با استفاده از امکانات مدرن و تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی ‌شده‌اند. شرکت SKN طیف کاملی از انواع موتور برق بنزینی را طراحی کرده ‌است که از نیازهای خانگی تا فعالیت‌های سنگین کارگاهی و حتی کارهای سیار را پشتیبانی می‌کنند.

طراحی موتور قدرتمند با عملکرد ۴ زمانه، استفاده از سیستم رگولاتور اتوماتیک تنظیم ولتاژ (AVR)، راه‌اندازی سریع و ساده، عملکرد آرام و کم‌ صدا، با مصرف سوخت کم به ‌همراه باک سوخت حجیم و تولید برق ۱۲ ولت DC و… از جمله ویژگی‌های برجسته انواع موتور برق‌های شرکت SKN است. تمامی این موتور برق‌ها دارای شاسی کاملاً مقاوم با طراحی در ابعادی جمع ‌و جور دارند. در عین ‌حال SKN برای پیش‌ بینی نیازهای مختلف برخی مدل‌ها را با استفاده از شاسی‌های چرخ‌دار طراحی کرده ‌است.

skn generator 6

در عین ‌حال SKN برای پیش‌ بینی نیازهای مختلف برخی مدل‌ها را با استفاده از شاسی‌های چرخ‌دار طراحی کرده ‌است.

اره موتوری‌های SKN

اره موتوری از برجسته‌ترین محصولات SKN است که در تنوع گسترده برای هر نوع فعالیت باغبانی، درخت بری، کارگاهی و حتی مناسب فعالیت‌های هنری مانند مجسمه‌سازی و… طراحی شده‌ است. کافی است جستجو کاملی در محصولات متنوع اره موتوری‌های SKN بیاندازید تا به ‌راحتی دستگاهی با مشخصات فنی مناسب فعالیت چوب‌بری خود پیدا کنید. برای ساخت تمامی اره موتوری‌های SKN از موتورهای بنزین سوز و دو زمانه با استارت هندلی استفاده شده‌ است. طراحی ارگونومیک، دسته‌های ضد لرزش، کاربراتور WALBRO ژاپنی، زنجیر از برند OREGON و… از جمله ویژگی‌های برجسته انواع اره موتوری SKN هستند. همچنین در تمامی این اره‌ها سیستم روغن زن اتوماتیک به‌ همراه سیستم قفل ایمنی خودکار پیش ‌بینی ‌شده است.

skn chainsaw BANNER 3

طراحی ارگونومیک، دسته‌های ضد لرزش، کاربراتور WALBRO ژاپنی، زنجیر از برند OREGON و… از جمله ویژگی‌های برجسته انواع اره موتوری برند SKN هستند.

علف زن‌های SKN

شرکت SKN در طراحی انواع علف زن دست توانمندی دارد. تنوع محصولات این شرکت بسیار گسترده ‌است و شامل انواع علف زن‌های دوشی، پشتی و کالسکه‌ای می‌شود. همچنین به فراخور طراحی محصول در این علف زن‌ها از موتورهای ۲ و یا ۴ زمانه HONDA استفاده ‌شده است. هر دو تیپ علف زن دوشی و یا پشتی SKN طراحی کاملاً ارگونومیک با روش راه‌اندازی ساده دارند. در عین ‌حال از توانایی کار کردن با انواع تیغه‌ها، توپی‌ها و دیگر متعلقات برش گیاهان برخوردار هستند. شرکت SKN برای فعالیت‌های سنگین باغبانی نیز سری علف‌زن کالسکه‌ای را طراحی کرده که با استفاده از موتور ۴ زمانه با شاسی به ‌همراه چرخ‌های بزرگ بهترین دستگاه برای تراشیدن حجم انبوهی از درختچه‌ها و علفزارها است.

skn brush cutter

هر دو تیپ علف زن دوشی و یا پشتی SKN طراحی کاملاً ارگونومیک با روش راه‌اندازی ساده دارند. در عین ‌حال از توانایی کار کردن با انواع تیغه‌ها، توپی‌ها و دیگر متعلقات برش گیاهان برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *