مقاله موتور برق

موتور برق هواسدان HWASDAN

مقاله موتور برق hwasdan

موتور برق هواسدان از مهمترین محصولات این برند چینی است. HWASDAN برای طراحی و تولید انواع موتور برق، برنامه‌ریزی کامل کرده ‌است. و برای هر کاربرد و مصرفی، محصول خاص و ویژه ای طراحی کرده است.

قیمت این محصولات به نسبت کیفیت قطعات و کارایی، کاملاً اقتصادی و مقرون‌ به‌ صرفه است. اگر چه نمی‌توان محصولات این برند را در مقام مقایسه با موتور برقهایی با برند هوندا یا المکس ژاپن قرار داد؛ اما قطعاً می‌توان موتور برق هواسدان را در لیست بهترین چینی‌های بازار با قیمت اقتصادی و کیفیت مطلوب در نظر گرفت

خرید موتور برق هواسدان

برای مشاوره و راهنمایی می‌توانید از خدمات فروش آنلاین انجیکا نمایندگی موتور برق هواسدان برای عرضه در سراسر کشور استفاده کنید.

درباره شرکت HWASDAN

Chongqing HWASDAN Machinery Manufacturing Co., Ltd در سال 1990 تأسیس شد، یک شرکت خصوصی با فناوری پیشرفته است که تحقیق و توسعه، تولید و فروش را ادغام می کند و عمدتاً علاوه بر انواع موتور برق HWASDAN بر تولیدات کوچک و متوسط در فضای باز متمرکز است.

گستره فعالیت شرکت HWASDAN به نوعی تولید ابزارآلاتی است که برای استفاده در خارج از خانه یا فضای بسته است و بیشتر برای کار در فضای باغبانی و صنعتی میباشند.

محصولات این شرکت مجموعه ای از ماشین آلات کشاورزی و صنعتی کوچک و متوسط مانند موتورهای بنزینی، ژنراتورها، پمپ های آب، وسایل نقلیه کوچک و غیره را پوشش می دهد که عمدتاً مناسب مناطق وسیع کوهستانی، مناطق کشاورزی مناطق شهری- روستایی میباشد. محصولات این شرکت در سراسر جهان به بیش از 80 کشور و منطقه توزیع شده است.

مقر شرکت هواسدان:

HWASDAN که مقر آن در پارک صنعتی چونگ کینگ Xipeng است، حدود 600 کارمند، بیش از 80 پرسنل حرفه ای و فنی، کارخانه تولید نزدیک به 100000 متر مربع، با تولید و فروش سالانه 300،000 ماشین آلات کشاورزی، 500،000 مجموعه کلی بنزینی است.

انواع موتور برق هواسدان:

موتور هواسدان در ۳ مدل به بازار عرضه میشود:

  1. موتور برق هواسدان کلاسیک
  2. موتور برق اینورتری هواسدان (شاسی باز)
  3. موتور برق سایلنت اینورتری هواسدان

مدل اول نمونه کلاسیک یا Open Frame هواسدان است که به دلیل داشتن دینام یا ژنراتور سیم پیچ، وزن و ابعاد بیشتری نسبت به دو نمونه دیگر دارد. از طرفی قیمت این مدلها مناسبتر و اقتصادی تر هستند. قیمت موتور برق اینورتری هواسدان نیز در حد میانی قرار دارد و این نمونه ابعاد جمع و جورتر و وزن کمتری نسبت به نمونه اول دارند.

قیمت موتور برق سایلنت اینورتری هواسدان از دو مدل قبلی بالاتر است و دلیل آن وجود کنوپی سایلنت و کیت اینورتر برای تولید برق میباشد.

مدلهای موتور برق هواسدان

هواسدان تنوع کاملی از انواع موتور برق در توان‌های گوناگون طراحی کرده ‌است که به ‌قرار زیر هستند.

موتور برق هواسدان 3500

موتور برق هواسدان کلاسیک

  • موتور برق هواسدان مدل H3500G
  • موتور برق هواسدان مدل H9000G/ H9000ATS
  • موتور برق هواسدان مدل H10000G/ H10000ATS

موتور برق اینورتر هواسدان

موتور برق اینورتری هواسدان (شاسی باز)

  • موتور برق اتوماتیک هواسدان مدل H4500i
  • موتور برق اتوماتیک هواسدان مدل H4500i-1 (اینورتری اقتصادی)
  • موتور برق هواسدان مدل H9000-id

موتور برق سایلنت هواسدان

موتور برق سایلنت اینورتری هواسدان

  • موتور برق هواسدان مدل H2750-is
  • موتور برق هواسدان مدل H4500-ie

قابلیت تثبیت ولتاژ در موتور برق هواسدان

در موتور برق‌های معمولی پس‌ از راه‌اندازی با مرحله تنظیم سطح ولتاژ مواجه هستیم. در این مرحله لازم است تا به شکل دستی سطح ولتاژ را در مقدار استاندارد 220 ولت تک فاز تنظیم شود. اما در موتور برق هواسدان سری G برای این منظور سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR طراحی شده است.

وجود این سیستم، عملکرد دستگاه را ساده‌تر می‌کند. چرا که پس‌ از راه‌اندازی سطح ولتاژ خروجی، با توجه به مقدار مصرف‌کنندگان در شرایطی اتوماتیک شده بر روی سطح ولتاژ استاندارد تنظیم می‌شود. امروزه حضور سیستم AVR از ملزومات بدیهی در طراحی موتور برق‌های خانگی است. خبر خوب اینکه تمامی انواع موتور برق هواسدان یا این ویژگی را دارند یا در مدلهای اینورتری هیچ نوسانی در تولید برق ایجاد نمیشود و برق خروجی عاری از هر گونه نوسان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *