مقاله موتور برق, مقاله موتور برق دیزل

انواع موتور برق کوپ

عکس بنر مقاله موتور برق کوپ

معرفی انواع موتور برق کوپ، مشخصات فنی تا قابلیت های کاربردی 

برای قدرت نمایی در عرصه تامین برق اضطراری آماده هستید؟ آیا برنامه ای برای استفاده از یک موتور برق مطمئن در مناطق دور افتاده دارید؟ برای این منظور چه نوع موتور برق هایی را انتخاب می کنید؟ انواع موتور برق کوپ با طراحی بی نقص و متریال مرغوب و های کوالیتی در ساخت، برای رویارویی با این چالش آمادگی صد در صدی دارند؛ چرا که این محصولات همگی در دسته موتور برق های دیزلی طراحی شده اند و قطعا می دانید که برای قدرت نمایی تا استفاده مطمئن از یک ژنراتور کوچک در فضاهای دور افتاده حضور مولد های دیزلی بهترین انتخاب است.

انواع موتور برق کوپ برای پوشش برق اضطراری در شرایط خاص و یا حضور در مناطق دورافتاده طراحی شده‌اند. برای داشتن برق در چنین فضاهایی لازم است تا یک مولد خوش نفس که قدرت توان دهی مناسبی دارد را تهیه کنید. اگر چه موتور برق‌های بنزینی همواره جایگاه پرفروشی دارند؛ اما هرگز نمی‌توانند قابلیت توان دهی در حجم کم مولدهای دیزلی را داشته باشند. انواع موتور برق کوپ از بهترین موتور برقهای بازار و محصول صنایع داخل کشور چین هستند که حالا با رنگ‌وبوی متفاوتی در بازارهای جهانی خصوصا فضای داخل کشور حضور دارند. شرکت کوپ برای این سری از موتور برقهای خود یک موتور بادوام دیزلی طراحی کرده که برگ برنده این محصولات برای کاربری های نیمه صنعتی در شرایط سخت می باشد.

 

نمایندگی موتور برق کوپ:

سایت انجیکا نمایندگی موتور برق کوپ برای فروش مستقیم این محصولات در سراسر کشور با پوشش بهترین قیمت فعالیت می کند. برای خرید انواع موتور برق کوپ در توان مناسب با قابلیت های فنی مطلوب می توانید از خدمات مشاوره فنی کارشناسان سایت انجیکا استفاده کنید.

کمپانی کوپ دست توانمندی در طراحی موتور برق‌های دیزلی دارد. کوپ سعی داشته تا با معرفی مدل‌های متنوع در مقدار توان های مختلف حضور مؤثری داشته باشد. این نگاه جذاب باعث شده تا شاهد طراحی انواع موتور برق کوپ حتی در مدل‌های کوچک خانگی آن‌هم در تیپ دیزلی باشیم.

از مهمترین رقبای این برند، انواع موتور برقهای کاما میباشد؛ که قیمت مناسبتری دارند. این دو برند از بهترین موتور برق دیزل محسوب میشوند.

 

نگاره انواع موتور برق کوپ

کوپ سعی داشته تا با معرفی انواع موتور برق کوپ در توان های مختلف حضور مؤثری داشته باشد. این نگاه باعث شده تا شاهد طراحی انواع موتور برق کوپ حتی در مدل‌های کوچک خانگی دیزلی باشیم.

 

ویژگی موتور دیزلی و موتور برق کوپ

موتورهای دیزلی به داشتن توان بالا در حجم کم پیشرانه، آن‌هم در مقایسه با موتورهای بنزینی شناخته می‌شوند. البته همه ما از موتورهای دیزلی به یاد ماشین‌های سنگین و بسیار بزرگ می‌افتیم. اما در نظر داشته باشید که اگر قرار بود برای چنین ماشین‌هایی از موتورهای بنزینی طراحی شود، قطعا نیاز به طراحی حجم موتوری غیرکاربردی داشتیم. ایده طراحی موتورهای دیزلی برای رسیدن به توان گشتاور بالا بوده ‌است. این موتورها می‌توانند به‌ مراتب قدرت مکانیکی بالاتر در کنار پیک گشتاور در سرعت بهتری از موتورهای دیزلی داشته باشند. چنین قابلیتی در طراحی موتور برق‌های دیزلی نیز پیش‌بینی شده ‌است.

موتور برق کوپ نمونه برجسته از موتور برق‌های دیزلی است. کوپ توانسته این سبک قدرتمند و گشتاور بالا را در طراحی موتور برق‌های بسیار کوچک خانگی نیز وارد نماید. انواع موتور برق کوپ در طراحی استاندارد جهانی با مقدار آلایندگی کم و همچنین حجم صدای کارکردی متناسب با مقدار توان دهی هر موتور برق طراحی شده‌اند. برای خرید این مدل‌ها می‌توانید از خدمات فروش آنلاین سایت انجیکا نمایندگی موتور برق کوپ با خدمات عرضه در سراسر کشور استفاده کنید.

موتور تک و موتور برق کوپ

موتور برق کوپ نمونه برجسته از موتور برق‌های دیزلی است. کوپ توانسته این سبک قدرتمند و گشتاور بالا را در طراحی موتور برق‌های بسیار کوچک خانگی نیز وارد نماید. انواع موتور برق کوپ در طراحی استاندارد جهانی با مقدار آلایندگی کم و همچنین حجم صدای کارکردی متناسب با مقدار توان دهی هر موتور برق طراحی شده‌اند.

انواع موتور برق کوپ

برند کوپ برای عرضه انواع موتور برق دیزلی دسته‌بندی کاملی دارد. این دسته‌بندی شامل مدل‌های تک‌فاز، سه‌فاز و یا ترکیبی تک‌فاز و سه‌فاز طراحی شده‌اند. سری مدل‌های خروجی تک‌فاز انواع موتور برق کوپ به ‌قرار زیر هستند.

  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF8500WE
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF4000XE
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF6700XE
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF8500QQ Super Silent
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF8500XE
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF12000XW
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF16000Q
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF16000LXE

مدل‌های تک‌فاز تنوع قابل‌توجهی دارند و مقدار بازه 1.6 الی 8.8 کیلو واتی را پوشش می‌دهند. اما در طراحی مدل‌ها با خروجی فقط سه‌فاز برند کوپ از سری مولدهای صنعتی ‌شده با حد توان در رنج ۵ الی ۱۱ کیلو وات استفاده کرده ‌است. این مدل‌ها به ‌قرار زیر هستند.

  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF6700XE-3
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF8500XE-3
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF12000XE-3
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF16000XE-3

در کنار این تنوع گسترده از مدل‌های پایه، برند کوپ دو نمونه در حد توان ۶ و ۸ کیلو وات موتور برق با قابلیت تولید هر دو برق تک‌فاز و سه‌فاز ارائه کرده ‌است که به ‌قرار زیر هستند.

  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF8500XE-3D
  • موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF11000XE-3D
عکس انواع موتور برق کوپ

در طراحی انواع موتور برق کوپ با خروجی فقط سه‌فاز، برند کوپ از سری مولدهای صنعتی ‌شده با حد توان در رنج ۵ الی ۱۱ کیلو وات استفاده کرده ‌است.

 

همچنین برای اطلاع از نحوه محاسبه توان مصرفی (کیلووات) متناسب با نیاز خود، مقاله پرفروشترین رنج توان را مطالعه کنید.

با معرفی یک لیست بلندبالا که در آنها فقط به نام گنگ مدل‌ها اشاره ‌شده باشد، قطعا اطلاعات کافی برای استفاده کاربردی نیست. برای خرید موتور برق کوپ نیاز به اطلاعات دقیق فنی و کاربردی دارید. برای کسب اطلاعات دقیق فنی می توانید از خدمات مشاوره تخصصی کارشناسان سایت انجیکا نمایندگی موتور برق کوپ استفاده کنید. همچنین می توانید برای اطلاع کافی اما دقیق از مشخصات فنی به منظور خرید موتور برق کوپ از فهرست اطلاعات فنی قید شده در این مقاله استفاده کنید. لذا در ادامه به جزئیات هر یک از مدل‌های خوش نفس و قدرتمند این برند مطرح چینی‌ می‌پردازیم.

 

موتور برق و جوش دیزلی کوپ مدل KDF8500WE

موتور برق کوپ مدل KDF8500WE کوچکترین مدل طراحی ‌شده از این برند چینی است که با قابلیت توان دهی 2/2 کیلو وات تحت ولتاژ تک‌فاز ۲۲۰ ولت طراحی ‌شده است. این مقدار توان مناسب راه‌اندازی تجهیزات سبک خانگی و اداری است. قطعا نمی‌توانیم با چنین توان محدودی در فعالیت‌های سنگین کارگاهی حاضر باشیم. اما نکته‌ی جذاب طراحی این مدل در قابلیت آن برای پوشش فعالیت های سبک جوشکاری است.

شاسی با ابعاد کوچک همراه با طراحی ۴ عدد چرخ قابلیت حمل‌ونقل ساده موتور برق کوپ مدل KDF8500WE را فراهم کرده‌ است. آنچنان که می‌توانید از این موتور برق برای عملیات‌های سیار جوشکاری در حد ۲۰۰ الی ۲۲۰ آمپر جریان کشی استفاده کنید. در عین ‌حال برای آلترناتور این موتور برق از سیستم AVR استفاده شده ‌است تا شرایط تأمین سطح ولتاژ عاری از اعوجاج با تنظیم و تثبیت اتوماتیک وار مناسب مصارف خانگی فراهم باشد.

 

 

موتور برق کوپ با قابلیت جوشکاری

نکته‌ی جذاب در طراحی موتور برق کوپ مدل KDF8500WE قابلیت آن برای پوشش فعالیت های سبک جوشکاری است. پس می‌توانید از این مدل موتور برق کوپ برای عملیات‌های سیار جوشکاری در حد ۲۰۰ الی ۲۲۰ آمپر جریان جوش استفاده کنید.

 

موتور برق دیزلی کوپ مدل KDF4000XE

موتور برق کوپ مدل KDF4000XE با قابلیت توان دهی به مقدار ۲ کیلو وات برق تک‌فاز طراحی شده ‌است. این موتور برق با الگوهای کار در فضاهای خانگی طراحی ‌شده است. حد توان نامی به مقدار ۲ کیلو وات در کنار طراحی ساده و ابعاد کوچک با مقدار تولید صدای کم المان‌هایی است که از هر موتور برق یک مولد کامل خانگی می‌سازد.

با حضور کوپ مدل KDF4000XE می‌توانید وسایل کم‌توان خانگی مانند یخچال کوچک، کولر آبی کوچک، تلویزیون، روشنایی و… را راه‌اندازی کنید. این موتور برق به شکلی طراحی ‌شده است که برای استفاده از آن در محیط خانه و اداره نیازی به کانوپی نداشته باشید. از طرفی آلترناتور تمام مس آن مجهز به دو عدد خروجی مستقل با قابلیت تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ است.

 

موتور برق دیزل کوپ مدل KDF6700XE

این موتور برق با شرایط تامین توان نامی 3.6 کیلو وات طراحی‌ شده است که در شرایط بهره‌برداری حداکثری آن‌هم در مدت‌زمان محدود می‌توانید مقدار توان ۴ کیلو وات در خروجی برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت آن داشته باشید. مقدار توان طراحی ‌شده این موتور برق کاملاً مناسب پوشش نیازهای خانگی است. با توان نامی 3.6 کیلو وات این مولد می‌توانید تجهیزات متعارف یک خانه معمولی مانند یخچال، تلویزیون، کولر، تجهیزات آشپزخانه‌ای و… را راه‌اندازی کنید. در عین ‌حال این مقدار توان دهی دست شما را در فعالیت‌های کارگاهی باز می‌گذارد. شما می‌توانید با حضور موتور برق کوپ مدل KDF6700XE تمامی تجهیزات سبک کارگاهی مانند سنگ فرز دستی، انواع دریل و بتن کن، مولدهای ویبراتور دستی و… را راه‌اندازی کنید. از طرفی توانایی کار با کف‌کش های سبک باغبانی را نیز خواهید داشت.

در طراحی موتور برق کوپ مدل KDF6700XE از موتور تک‌سیلندر گازوئیل‌سوز با عملکرد ۴ زمانه و قابلیت هوا خنک استفاده شده ‌است. ظرفیت تک‌سیلندر این موتور مقدار 408 سی‌سی است. موتور در نهایت سرعت 3000 دور بر دقیقه مقدار توان کافی برای تولید برق 3.6 کیلو وات معادل KVA 4.5 را تامین می‌نماید. شاسی طراحی ‌شده این موتور برق مجهز به ۴ عدد چرخ کوچک است تا شرایط جابجایی و حمل‌ونقل آن هر چه ساده‌تر باشد. از طرفی در طراحی از آلترناتور با دو عدد خروجی تک‌فاز ۲۲۰ ولت برخوردار است که هر دو خروجی مجهز به سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ هستند.

برای تکمیل قابلیت‌های مصرف خانگی و رسیدن به عملکرد کاملاً کم‌صدا یک تیپ تکمیلی از این سری با عنوان KDF6700Q نیز طراحی شده‌ است. در طراحی این مدل از کانوپی و دستگاه ساکت کننده دو مرحله‌ای استفاده شده ‌است تا هر چه بیشتر عملکرد کم‌صدا تری را برای موتور برق خانگی کوپ فراهم کرده باشند. مدل KDF6700Q مجهز به ATS است. لذا می‌تواند به ‌عنوان مولد برق اضطراری در فضاهای خانگی و اداری حضور داشته باشد. برای کنترل این موتور برق علاوه‌بر پنل موجود بر روی دستگاه، یک ریموت کنترل نیز وجود دارد. این ریموت برای سادگی و دقت در کنار سرعت‌عمل هنگام کنترل اضافه‌بار موتور برق دیزلی کوپ است. کاربرد کسترده خانگی شرایط خرید و فروش این مدل از انواع موتور برق کوپ را متداول کرده است. برای خرید این محصول می توانید از خدمات فروش آنلاین سایت انجیکا برای عرضه مستقیم در سراسر کشور استفاده کنید.

موتور برق 5 کیلووات کوپ

تصویر موتور برق کوپ مدل KDF-6700XE

موتور برق دیزل کوپ مدل KDF8500XE

ژنراتور دیزل کوپ مدل KDF8500XE با قابلیت تولید توان نامی 4.8 کیلو وات و ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب طراحی‌ شده است. این موتور برق با طراحی شاسی مکعبی شکل و ۴ چرخ دار شرایط حمل‌ونقل ساده‌ای دارد. این سبک طراحی همراه با دسته‌ای که طرح گاری مانند را تداعی می‌کند، برای حضور در محوطه‌های بزرگ کارگاهی و باغبانی مناسب است. به ‌راحتی می‌توانید این موتور برق کوپ را در محیط کارگاه جابجا کنید و با آن تجهیزات نیمه‌سنگین اعم از انواع دریل ها، چکش‌های تخریب، ویبراتورهای برقی و در کل هر ماشین همراه با موتور ۲ اسب‌بخار را راه‌اندازی نمایید. از این موتور برق می‌توانید حتی در مصارف متوسط از فعالیت‌های کشاورزی نیز استفاده کنید. اما عمده کاربرد موتور برق دیزل کوپ مدل KDF8500XE برای پوشش نیازهای خانگی است. با مقدار توان نامی 4.8 کیلو وات این ژنراتور کوچک می‌توانید لیست کاملی از تجهیزات سبک و متعارف یک فضای بزرگ خانگی را راه‌اندازی نمایید.

در طراحی این مدل از یک کاور برای کاهش صدای موتور استفاده شده ‌است. حضور این کاور ساده حجم صدای موتور را آنچنان کاهش می‌دهد که حضور آن در فضاهای خانگی قابل تحمل باشد. اما اگر رسیدن به عملکرد کم‌صدا تر در شرایط حرفه‌ای‌تر مد نظر شما باشد، مدل ارتقاء یافته KDF8500Q نیز طراحی شده ‌است. علامت اختصاری Q در این مدل معرف عملکرد کاملاً سایلنت دستگاه است. حضور محفظه کانوپی حجم تولید صدای موتور توانمند دیزلی دستگاه را تا حد ۷۴ دسی‌بل کاهش می‌دهد. در عین ‌حال این محفظه برای هر چه محافظت بیشتر بخش‌های مکانیکی دستگاه در مقابل گرد و خاک، باد و باران و… می‌باشد. فروش موتور برق کوپ در این مدل برای مصارف خانگی و یا حضور در مناطق دورافتاده متداول است. با این موتور برق به راحتی می توانید یک کفکش 2 اسب بخار باغبانی و یا خانه های ویلایی به همراه لوازم ضروری آن مکان را راه اندازی کنید.

تصویر موتور برق کوپ مدل 8500xe

تصویر موتور برق کوپ مدل 8500xe

موتور برق دیزل کوپ مدل KDF8500QQ

این مدل تیپ ارتقاء یافته از نمونه‌های پرفروش و کاملاً کاربردی سری 8500 مولدهای دیزلی کوپ است. موتور برق‌ها با قابلیت پوشش نیازهای خانگی بسیار محبوب هستند و تقریباً پرفروش‌ترین مدل‌ها از هر برند می‌باشند. در جمع انواع موتور برق کوپ سری ۸۵۰۰ نزدیک‌ترین و کامل‌ترین طراحی برای فعالیت‌های متداول خانگی را دارند. اما چالش جدی فضاهای خانگی رسیدن به عملکردی کاملاً کم‌صدا می‌باشد. کمپانی کوپ برای این منظور پیش‌بینی طراحی مولد فوق کم‌صدا را داشته ‌است. موتور برق دیزل کوپ مدل KDF8500QQ نمونه کانوپی دار با طراحی محفظه فوق سایلنت است که حجم صدای موتور دیزلی را در دو مرحله جذب می‌کند. در عین ‌حال از طراحی اگزوز ویژه‌ای برای این موتور برق استفاده شده ‌است تا در نهایت ما را به عملکردی کاملاً کم‌صدا در حد ۶۵ دسی‌بل برساند. این مقدار آن‌چنان عملکرد ساکتی است که احتمالاً هرگز در محیط خانه مزاحمتی برای شما و آرامش شما نخواهد داشت.  عموم موارد خرید این موتور برق کوپ برای استفاده های خانگی و یا راه اندازی کفکش های 1 اسب باغبانی است.

نگاره موتور برق سوپر سایلنت کوپ

تصویر موتور برق سوپر سایلنت کوپ، 5500 وات – مدل KDF-8500-QQ

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “انواع موتور برق کوپ

  1. انجـیکــــا گفت:

    سلام:
    اگر سوالی درباره موتور برقهای کوپ دارید در این قسمت پاسخ میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *