مقاله موتور برق بنزینی

انواع موتور برق لانسین

generatorsloncin banner.jpg1

اگر به دنبال یک محصول اصیل، زیبا، و بی نقص هستید، پیشنهاد میکنیم با موتور برق لانسین آشنا شوید:

برند لانسین یکی از برندهای باسابقه و خوشنام در زمینه تولید انواع موتور برق میباشد. لانسین جمله «ابتدا توسعه با مردم» را به عنوان فرهنگ سازمانی خود می داند. عبارت “خوشبختی همیشه با خستگی همراه است” علت اصلی فرهنگ و قدرت لانسین است.

 

loncin logo

اگر به دنبال یک محصول اصیل، زیبا، و بی نقص هستید پیشنهاد میکنیم با خانواده لانسین آشنا شوید.

 

همچنین با مطالعه مقاله بهترین مارک موتور برق، با بهترین موتور برق های بازار ایران آشنا شوید.

 

قدمت لانسین (LONCIN):

شرکت لانسین (LONCIN) در سال 1993 تأسیس شد، این شرکت بالغ بر ۲۸ سال است که فعالیت میکند و دارای محصولات متنوع با ظاهری زیبا و مدرن در زمینه تولید موتورآلات بنزینی و دیزل میباشد. چشم انداز این شرکت همواره بر اساس برآورده کردن خواسته های مشتری به روشی همه جانبه بوده، و همچنین افزایش سودآوری و کمک به ایجاد یک سود پایدار است.

 

شرکت لانسین

شرکت لانسین بالغ بر ۲۸ سال است که فعالیت میکند و دارای محصولات متنوع با ظاهری زیبا و مدرن در زمینه تولید موتورآلات بنزینی و دیزل میباشد.

علت شهرت جهانی لانسین:

لانسین با تمرکز ویژه به توسعه محصولات دینامیکی کم آلاینده کربن مانند: انواع موتور، ژنراتور، موتورسیکلت و خودروهای انرژی نو، توانسته سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد؛ که به واسطه آن، در زمینه کاری خود از شهرت بالایی برخوردار بوده و محصولات برتر خود را همراه با خدمات با کیفیت به بیش از 100 کشور و منطقه ارائه می کند. . شرکت لانسین همچنین روابط همکاری پایداری با چندین شرکت مشهور بین المللی برقرار کرده است.

 

علت شهرت لانسین در ایران:

لانسین علاوه بر موفقیتهای جهانی در داخل ایران هم طرفداران زیادی دارد و دلیل این موفقیت، عرضه محصولات باکیفیت و حضور مستمر در بازار بوده که در طول این مدت هرگز از کیفیت کار خود کم نکرده و هر بار به تعداد مشتریانش افزوده شده.

 

آنباکس موتور برق لانسین:

 

 

بررسی فنی و قابلیت موتور برق لانسین:

در زندگی مدرن امروز تامین برق در شرایط اضطراری، یک چالش اساسی محسوب میشود؛ چرا که انبوه تجهیزات و ماشین‌آلات الکتریکی، حتی در دورافتاده‌ترین مناطق حضور پر رنگی پیدا کرده اند که برای زندگی و امور روزمره به بهره‌برداری از آنها نیاز داریم. چه در مصارف خانگی و یا کارگاهی و حتی کشاورزی برای تامین برق در شرایط اضطراری حضور یک موتور برق مطمئن و کارآمد الزامی است. انواع موتور برق لانسین، با سابقه چند ده ساله حضور در بازار و جلب رضایت مشتریان خود، ثابت کرده از بهترین‌های بازار است که میتواند نیاز شما را در هر رنج توان الکتریکی تامین کند.

 

آیا موتور برق لانسین ارزش خرید دارد؟

لانسین یک برند مطرح چینی است که قدم‌هایی فراتر از برندهای دیگر چینی برداشته‌ است. در حال حاضر انواع موتور برق لانسین در جایگاه بهترین مولدهای چینی بازار قرار دارند؛ چرا که با آخرین استانداردهای روز اروپا طراحی و تولید میشوند. به همین خاطر هست که محصولات این برند خوشنام، طول عمر بالاتری دارند و در فواصل زمانی طولانی تری نیاز به تعمیر پیدا میکنند. اگر چه قیمت موتور برق لانسین در توان دهی مشابه از برخی برندهای چینی بازار بالاتر است؛ اما دلایل ذکر شده در این مقاله این اختلاف قیمت را توجیه میکند و موجب میشود شما دیگر دغدغه انتخاب یک موتور برق از میان صدها برند مختلف را نداشته باشید و از همان ابتدا، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای تهیه محصولات اصلی از این برند مطرح چینی می توانید از خدمات فروش آنلاین سایت انجیکا نمایندگی موتور برق لانسین با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت در سراسر کشور استفاده کنید.

 

محصولات لانسین:

انواع موتور، ژنراتور، موتورسیکلت و خودروهای انرژی نو، از مهمترین محصولات این شرکت است؛ که در ایران فقط موتور برق ها (ژنراتور) بنزینی و موتورهای تک بنزینی لانسین موجود میباشد. موتور برق های بنزینی لانسین شامل گروه مصرف خانگی و نیمه صنعتی است و از رنج توان ۱کیلووات تا حدود ۲۰ کیلووات مدلهای متنوعی دارد.

 

محصولات لانسین

انواع موتور، ژنراتور، موتورسیکلت و خودروهای انرژی نو، از مهمترین محصولات این شرکت است؛ که در ایران فقط موتور برق ها (ژنراتور) بنزینی و موتورهای تک بنزینی لانسین موجود میباشد.

 

۱۳ مدل موتور برق های بنزینی لانسین:

لانسین از آن دست برندهای خوش‌نام بازار است که لیست کاملی از مولدها در توان های گوناگون برای اهداف متنوع طراحی کرده ‌است. در جمع محصولات این شرکت میتوانید انواع موتور برق لانسین از مولدهای مسافرتی، سیار، خانگی، کارگاهی تا حتی مدل‌های تخصصی در فعالیت‌های باغبانی را پیدا کنید. این تنوع قابل ‌توجه در طراحی مولدهای بنزینی، نگاه متفاوت بازار را برای سری موتور برق‌های لانسین، به همراه داشته ‌است. انواع موتور برق لانسین در لیست پایین آورده ایم و هر مدل را در یک جدول مشخصات فنی، تشریح کرده ایم.

موتور برق های بنزینی لانسین

موتور برق های بنزینی لانسین به مدل های زیر تقسیم میشوند:

 

  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC1600DS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC2500AS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC2500DAS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC3000AS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC3500AS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC3500DAS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC5000DA
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC6500AS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC8000DAS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC10000DAS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC13000S
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC13000DAS
  • موتور برق بنزینی لانسین مدل LC22000DAS

اگر قصد خرید موتور برق دیزل را دارید ما بهترین موتور برق دیزلی را معرفی کرده ایم.

 

در ادامه یک لیست کامل از انواع موتور برق لانسین همراه جدول مشخصات فنی برای شما ارائه کردیم. این کمپانی شناخته ‌شده‌ی چینی، از سال 1993 تا هم‌اکنون در کلاس جهانی فعالیت می‌کند. سابقه طراحی و تولید چندین دهه در عرصه جهانی گویای تجربه این برند چینی است که حالا توانسته رده استانداردهای مطرح اروپایی و آمریکایی را کسب نماید. تمامی محصولات موتور برق لانسین دارای گواهی‌نامه‌ها و استانداردهای زیر هستند.

  • استاندارد آلایندگی آمریکا EPA
  • استاندارد جهانی آلایندگی صوتی NOISE
  • گواهی‌نامه ایمنی آلمان GS
  • گواهی‌نامه ایمنی اتحادیه اروپا CE
  • استاندارد آلایندگی اروپا EUII
  • گواهی جهانی سازگاری الکترومغناطیسی EMC

دستاوردهای لانسین در کسب این استانداردها و گواهی‌نامه‌ها در کنار تنوع بالای محصولات همراه با مونتاژ قطعات با کیفیت و طول عمر مفید زیاد مقدمه‌ای است تا جایگاه برجسته این برند چینی هر چه نمایان‌تر باشد. در ادامه به بحث فنی در مورد انواع موتور برق لانسین می‌پردازیم.

انطباق با انتشار گازهای گلخانه ای: سازندگان این کمپانی به طور فزاینده ای بر روی رعایت استانداردهای بین المللی انتشار، مانند استانداردهای تعیین شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در ایالات متحده تمرکز می کنند. بسیاری از مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که سازگار با محیط زیست باشند و با مقررات سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه ای مطابقت داشته باشند.

موتور برق بنزینی لانسین مدل LC1600DS

لانسین مدل LC1600DS، کوچک‌ترین و سبک‌ترین موتور برق لانسین است که مناسب فعالیت‌های سیار و یا حضور در فضاهای کمپینگ طراحی شده ‌است. این موتور برق مقدار توان نامی ۸۵۰ ولت را در خط تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری تولید می‌کند. حداکثر توان دهی این مدل مقدار ۱ کیلو وات است. برای رسیدن به این حد توان دهی در طراحی آن از موتور تک ‌سیلندر بنزینی با عملکرد ۴ زمانه استفاده شده ‌است.

موتور این دستگاه هوا خنک است و طبق الگوی تنفس طبیعی کار می‌کند. یک مخزن روغن با ظرفیت نیم لیتری در این موتور جانمایی شده‌ است که باید آن را در بازه زمانی های معین از روغن ‌موتور نمره ۴۰ مخصوص روانکاری موتورهای سبک بنزین سوز پر نمایید. موتور سبک این مولد استارت هندلی است. که راه‌اندازی تقریباً ساده‌ای دارد.

طراحی آلترناتور تمام مس در کنار قابلیت سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR از جمله ویژگی‌های برجسته‌ای است که لانسین در این مولد کم‌توان، جانمایی کرده ‌است. آلترناتور موتور برق لانسین مدل LC1600DS امکان تولید ۱ خط برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت را دارد. حداکثر مقدار جریان دهی مولد نیز مقدار 3.2 آمپر است.

وزن سبک ۲۶ کیلوگرمی در کنار طراحی شاسی فلزی با ۲ دسته ساده با ابعاد جمع‌وجور قابلیت جابه‌جایی این موتور برق لانسین را هر چه ساده‌تر می‌کند، تا شرایط استفاده از آن در فضاهای مسافرتی و کمپینگ کاملاً ساده باشد. خصوصا که موتور برق مذکور به‌ راحتی در صندوق عقب هر خودروی شخصی قرار می‌گیرد.

 

موتور برق بنزینی لانسین مدل LC2500AS

لانسین مدل LC2500AS از مولدهای سبک خانگی برند لانسین است. این مدل برای تولید توان ۲ کیلو وات برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب طراحی‌ شده است. ابعاد کوچک، طراحی کامپکت، در کنار شرایط حمل‌ونقل ساده از قابلیت‌های برجسته این مدل است که تماماً می‌تواند انتظارات شما از موتور برق سبک و خانگی را تامین نماید.

حداکثر توان دهی موتور برق لانسین مدل LC2500AS مقدار 2.2 کیلو وات است که برای رسیدن به این توان در طراحی آن از موتور تک‌سیلندر بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه استفاده شده‌ است. موتور تنفس طبیعی و هوا خنک است. در عین ‌حال با طراحی استارت هندلی در شرایط راه‌اندازی سریع ساخته‌ شده است. ظرفیت روغن این موتور مقدار 0.61 لیتر است که باید در آن از روغن نمره ۴۰ استاندارد مولدهای سبک بنزین سوز ریخته باشید.

در طراحی این مدل از یک سنسور تشخیص سطح روغن استفاده‌ شده است. این سنسور وظیفه دارد تا شرایط حجم روغن را هر لحظه سنس نماید تا از عملکرد ایده‌آل موتور اطمینان داشته ‌باشیم. در صورت کاهش سطح روغن این سنسور مانع از راه اندازی موتور برق می‌شود.

برای طراحی موتور برق لانسین مدل LC2500AS از آلترناتور تمام مس استفاده شده ‌است. این آلترناتور مجهز به سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR است که سرعت پاسخ‌دهی مناسبی در لحظات پس ‌از راه‌اندازی دارد و می‌تواند کاملاً اتوماتیک سطح ولتاژ خام آلترناتور را به مقدار ۲۲۰ ولت تک‌فاز عاری از اعوجاج برساند. در عین ‌حال سیستم AVR کار شده نسبت ‌به هر گونه تغییرات سنگین بار مصرفی عکس‌العمل مناسبی دارد.

عملکرد سایلنت اصلی‌ترین قابلیت موتور برق لانسین مدل LC2500AS است که آن را مناسب استفاده در فضاهای خانگی کرده ‌است. مقدار تولید صدای این مولد حد نویز بسیار کم ۷۰ دسی‌بل است که قطعا باعث آزار اهالی خانه و یا محیط اداری نمی‌شود. با حد توان دهی ۲ کیلو وات نامی این موتور برق به ‌راحتی می‌توانید تجهیزات متعارف مسافرتی و کمپینگ را راه‌اندازی کنید، در خانه‌های کوچک با تجهیزات سبک و متعارف توانمند باشید، برق یک فروشگاه کوچک را تامین نمایید و یا در فضای کارگاه سری تجهیزات سبک مانند دریل‌ها، سنگ فرزها، چکش‌های تخریب سبک‌وزن و… را راه‌اندازی کنید.

 

موتور برق بنزینی لانسین مدل LC2500DAS

این مدل سری ارتقا یافته از حد توان ۲ کیلو وات در جمع محصولات لانسین است. یک مولد کامل خانگی که با قابلیت‌های کافی برای پوشش فعالیت‌های سیار و یا مسافرتی و البته حضور در مناطق دورافتاده طراحی شده‌ است. تفاوت اصلی این مدل با مدل LC2500AS نوع را اندازی آن است؛ به این شکل که در این مدل علاوه بر هندل دستی، راه اندازی به صورت استارتی یا سوییچ نیز برای شما در نظر گرفته شده است. 

آلترناتور این موتور برق لانسین توانایی پوشش سطوح ولتاژ AC در حد گسترده ۱۱۰ الی ۲۴۰ ولت را دارد. در عین ‌حال مجهز به خط ولتاژ ۱۲ ولت DC است که کاملاً مناسب شارژ کردن باتری و یا راه‌اندازی تجهیزات DC می‌باشد. موتور برق‌های ۲ کیلو واتی، مدل‌های کمتر شناخته ‌شده بازار هستند. چرا که در حد مدل‌های پرفروش ۱ الی ۳ کیلو وات قرار می‌گیرند. اما برند لانسین در ایده طراحی هوشمندانه توانسته مدل ۲ کیلو واتی با قابلیت‌های کامل خانگی را طراحی کند.

موتور برق لانسین مدل LC2500DAS با طراحی موتور ۴ زمانه هوا خنک در شرایط مصرف سوخت ایده‌آل می‌تواند برای مدت‌زمانی فراتر از ۵ ساعت کارکرد متوالی را پاسخ‌گو باشد. از طرفی ابعاد جمع‌وجور با وزن سبک مناسب حمل‌ونقل ساده دارد که آن را کاملاً مناسب فضاهای کمپینگ و سیار و یا فعالیت‌های سبک باغبانی و کارگاهی خواهد کرد.

 

موتور برق لانسین مدل LC3000AS

لانسین LC3000AS مدل کمتر شناخته‌ شده این برند چینی است. چرا که علی‌رغم بهره‌مندی از کیفیت ساخت بالا و تامین برق عاری از اعوجاج با تعریف حد توان 2.5 کیلو وات طراحی شده ‌است. این مقدار توان دهی همواره در سایه مدل‌های قوی‌تر با حد توان ۳ کیلو وات قرار می‌گیرد. با این ‌وجود موتور برق لانسین مدل LC3000AS با بهره‌مندی از موتور تک‌سیلندر ۴ زمانه و آلترناتور تمام مس و قابلیت تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ در همراهی با دو عدد خروجی توانمند تک‌فاز ۲۲۰ ولت یک مولد استاندارد است که مقدار توان نامی 2.5 کیلو وات را تولید می‌کند.

این موتور برق لانسین کاملاً با الگوی کاربرد خانگی طراحی شده‌ است. در عین ‌حال تولید صدای کم، آن را مناسب استفاده در فضاهای اداری و خدماتی نیز خواهد کرد. از طرفی طراحی جمع‌وجور با شاسی دسته‌دار آنچنان است که به ‌راحتی می‌توانیم این موتور برق را در هر مکانی برای اهداف سیار و گردشگری جابه‌جا کنیم.

 

موتور برق لانسین مدل LC3500AS

لانسین LC3500AS مولد ۳ کیلو واتی برند چینی است. این مدل از نمونه‌های پرفروش است. چرا که تمام‌ قد برای پوشش کامل نیازهای متعارف یک فضای خانگی و یا اداری طراحی شده‌ است. در عین ‌حال کیفیت ساخت بالای قطعات، مونتاژ عالی در کنار طراحی با حضور امکانات مدرن بر محبوبیت آن افزوده‌ است. طول عمر مفید این موتور قابل ‌توجه است و می‌تواند برای مدت‌ها در کارکردی دائمی برق مورد نیاز یک واحد خانه با تجهیزات متعارف را تامین نماید.

موتور برق بنزینی لانسین مدل LC3500AS با مقدار توان نامی 2.8 کیلو وات طراحی شده ‌است. اما در شرایط اضطراری می‌تواند مقدار توان حداکثر ۳ کیلو وات را پوشش دهد. برای رسیدن به این توان در طراحی لانسین مدل LC3500AS از موتور تک‌سیلندر ۴ زمانه از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. ظرفیت تک‌سیلندر این موتور مقدار ۲۱۲ سی‌سی است. این موتور استارت هندلی است و در طراحی آن از باک سوخت ۱۸ لیتری استفاده شده ‌است. این مقدار سوخت برای عملکرد ۱۵ ساعت، تحت بار نامی دستگاه کافی است.

این موتور برق یک مخزن روغن 1 لیتری نیز حضور دارد که باید آن را از روغن موتور نمره ۴۰ استاندارد موتورهای سبک بنزین سوز در بازه زمانی های معین تعویض نمایید. موتور مجهز به سنسور تشخیص سطح روغن است و در صورت کاهش سطح روغن فعال نمی‌شود.

مقدار توان دهی 2.8 کیلو واتی موتور برق لانسین LC3500AS برای استفاده در فعالیت‌های خانگی پیش‌بینی ‌شده است. با این مقدار توان می‌توانید برق تجهیزاتی مانند یخچال، کولر، تلویزیون و چند عدد روشنایی و… را به شکل همزمان تامین نمایید. در عین ‌حال موتور برق مذکور قابلیت راه‌اندازی تجهیزات موتوری سبک برای فعالیت‌های کارگاهی مانند دریل، سنگ فرز، چکش های کوچک و یا کف‌کش های سبک باغبانی را دارد.

 

موتور برق بنزینی لانسین LC3500DAS – سه کیلووات استارتی

لانسین LC3500DAS نمونه ارتقا یافته از مولدهای ۳ کیلو واتی است که با طراحی سیستم استارت الکتریکی ساخته ‌شده است. این مدل از منظر مشخصه‌های فنی با نمونه LC3500AS یکسان است. اما برای پوشش برخی فعالیت‌های خاص در کنار سادگی بهره‌برداری مجهز به سیستم استارت الکتریکی شده‌ است.

قیمت موتور برق لانسین مدل LC3500DAS بالاتر از نمونه‌های ساده هندلی است. از آنجا که الگوی استارت هندلی در موتور برق‌های کوچک در حد نیازهای خانگی متداول است، استقبال بازار چندان به سمت استفاده از این مدل‌های استارت الکتریکی تمایل ندارد. با این ‌وجود این مدل یک نمونه‌ی کامل از موتور برق‌های ۳ کیلو واتی است که در طراحی از المان‌های رده ‌بالای مولدهای مدرن و کارآمد برخوردار می‌باشد.

تصویر موتور برق لانسین مدل lc-3500-das

لانسین LC3500DAS نمونه ارتقا یافته از موتور برق لانسین ۳ کیلو واتی است که با طراحی سیستم استارت الکتریکی ساخته ‌شده است. این مدل از منظر مشخصه‌های فنی با نمونه LC3500AS یکسان است. اما برای پوشش برخی فعالیت‌های خاص در کنار سادگی بهره‌برداری مجهز به سیستم استارت الکتریکی شده‌ است.

لانسین بنزینی مدل LC5000DA – کوچک و کارآمد

لانسین مدل LC5000DA موتور برقی با قابلیت تولید توان 4.5 کیلو وات برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب است. این موتور برق طراحی ساده با ابعاد کاملاً مکعبی شکل و کوچک دارد. این سبک طراحی جابه‌جایی آن را هر چه ساده‌تر کرده ‌است. خصوصا که به ‌راحتی در صندوق عقب انواع خودرو قرار می‌گیرد و می‌تواند مناسب تامین برق کمپ‌های گردشگری، خانه‌های ویلایی، سایت‌های دورافتاده با دسترسی سخت و البته نیازهای سبک در محیط نیمه کارگاهی باشد.

از مهمترین موارد استفاده این مدل از موتور برق لانسین میتوان به: راه اندازی دستگاه دریل، سنگ فرز، چکش تخریب برقی (تا ۱۷ کیلو) و یا کف‌کش های باغبانی اشاره کرد.

 

موتور برق لانسین مدل LC6500AS –همه فن حریف بنزینی

لانسین مدل LC6500AS یک مولد خوش نفس بنزینی با قابلیت تولید توان ۵ کیلو وات برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب است. با معرفی این مدل به نوعی باید از جمع موتور برق‌های خانگی برند چینی لانسین فاصله بگیریم و وارد نمونه‌های صنعتی ‌شده و یا نیمه‌صنعتی از برند مطرح چینی شویم.

موتور برق لانسین مدل LC6500AS برای استفاده در فضاهای نیمه کارگاهی و راه‌اندازی تجهیزات سبک مانند چکش تخریب، موتور ویبراتور برقی، قیچی میلگرد بر، کمپرسور باد و… طراحی شده‌ است. در عین ‌حال طراحی ساده و کوچک با وزن سبک آن قدرت مانور مناسبی برای جابه‌جا شدن در محیط باغ و مزرعه دارد. می‌توانید از این مولد توانمند لانسین در راه‌اندازی تجهیزات خانگی و اداری نیز استفاده کنید.

ویژگی های بارز موتور برق های لانسین:

کیفیت بالا، تکنولوژی بالا در روند تولید و ظاهر مدرن از مشخصه های اصلی موتور برقهای لانسین میباشد. در کنار این ویژگی ها خدمات پس از فروش و مراکز فروش معتبر از دیگر امتیازات این برند در کشور میباشد که موجب شده لانسین، به یکی از برترین موتور برق ها، تبدیل شود.

موتور برق های لانسین، نیز مانند دیگر برندهای معتبر، مجهز سنسورهای حفاظتی هستند. مانند سنسور روغن؛ زمانی که روغن موتور کم باشد یا نیاز به تعویض داشته باشد، موتور خاموش میشود. سنسور محافظ دما که از بالا رفتن بیش از حد دمای موتور جلوگیری میکند و فیوز محافظ ولتاژ، محافظت از ژنراتور دستگاه در مقابل اتصال کوتاه و اضافه بار و …

مدلهای بالای ۳ کیلووات مجهز به استارت الکتریکی هستند و با باتری همراه دستگاه راه اندازی موتور به راحتی هر چه تمامتر انجام میشود.

مدلهای بالاتر از ۳ کیلووات به همراه باتری، دو عدد چرخ و دو عدد دسته عرضه میشوند که این لوازم و متعلقات آن مانند خود دستگاه با ظاهر زیبا و کیفیت مطلوبی ساخته شده اند.

قویترین مدل موتور برق لانسین نیز مدل LC-22000-DAS است، که قادر به تولید 15000 وات، توان الکتریکی می باشد.

 

تصویر قویترین مدل موتور برق لانسین

قویترین مدل موتور برق لانسین نیز مدل LC-22000-DAS است، که قادر به تولید 15000 وات، توان الکتریکی می باشد.

 

همچنین با اطلاع از پر فروش ترین رنج توان  موتور برق ها، میتوانید دستگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت مناسب، پاسخگوی میزان توان و بار مورد نیاز شما باشد.

رقبای اصلی:

یک برند های معتبر مانند لانسین، رقبای زیادی در بازار ندارد، اما نباید فراموش کنید که قیمت محصولات این شرکت کمی بالاتر از رقبا است. در واقع اگر کیفیت و قیمت را کنار هم قرار دهیم؛ موتور برق لانسین ارزش خرید بالایی دارد. اما در این جایگاه نیز همیشه رقابت وجود دارد و از مهمترین رقیب لانسین، میتوان به برند محبوب جیانگ دانگ اشاره کرد.

 

لانسین یا جیانگ دانگ

از مهمترین رقبای لانسین، میتوان به برند محبوب جیانگ دانگ اشاره کرد.

 

هیچ موتور برق ارزانی بی علت نیست. لانسین مهر تایید بر این اصطلاح پر تکرار است. گرچه موتور برقهای لانسین کمی گرانتر از اغلب برندهای بازارند اما شما با یک بار خرید و پرداخت کمی هزینه بیشتر، خود را از هزینه ها و دردسرهای غیر قابل پیشبینی در آینده بیمه میکنید.

 

لوازم یدکی و خدمات پس از فروش:

با داشتن موتور برق های لانسین و رعایت اصول اولیه در استفاده و نگهداری آن، نگران خرابی یا ایرادات غیر منتظره نخواهید بود و علاوه بر این تمام قطعات و لوازم موتور برق های لانسین در بازار موجود میباشد و با شما با صرف کمترین زمان قطعه مورد نظر را می یابید.

در صورتی که موتور برق های لانسین را از مراکز خرید و سایتهای معتبر (دارای اینماد) تهیه کنید، از تامین قطعات و خدمات پس از فروش مطلوبتری برخوردار خواهید بود.

 

بازار دست دوم:

موتور برق های چینی پس از استفاده با افت قیمت زیادی مواجه میشوند؛ و مصرف کننده ها برای فروش موتور برقشان باید زمان بیشتری صرف کنند تا بتوانند مشتری مناسب پیدا کنند و اختلاف قیمت خرید با مبلغ فروششان را کمتر کنند. اما شما با خرید یک موتور برق از برندهای معتبر بازار دغدغه کمتری هنگام فروش خواهید داشت. موتور برق های لانسین در بازار دست دوم نیز مشتریان خود را دارند.

همچنین به دلیل کیفیت بالا و استهلاک پایین کمتر کسی حاضر به فروش موتور برق لانسین خود میشود. این برند کمتر در سایتهای فروش کالای دست دوم یافت میشود و اگر باشد قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارد.

 

مزایا و معایب:

مزایا:

  1. انواع موتور برق لانسین استهلاک پایین و عمر مفید بالایی دارند
  2. ظاهر زیبا و امکانات به روز
  3. تمامی قطعات قابلیت تعمیر دارند
  4. توان درج شده واقعی روی محصولات
  5. وجود لوازم یدکی و خدمات پس از فروش
  6. بازار داغ دست دوم
  7. یکی از برترین موتور برق ها در بازار

معایب:

  1. قیمت بالا (از مراکز یا سایت های معتبر خرید کنید)
  2. گاهی کمیاب در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *