مقاله دیزل ژنراتور

بهترین مارک دیزل ژنراتور کدام است؟

بهترین برند دیزل ژنراتور

به صراحت نمیتوان گفت بهترین بهترین دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیازتان، یکی از بهترین برند دیزل ژنراتور است. تنها به این دلیل که اغلب برای خرید این محصول حیاتی، اولویتشان قیمت و بودجه تعیین شده میباشد؛ نگران نباشید ما در ادامه قصد معرفی بهترین برندهای اروپایی را داریم و در عین حال مارکهایی یا کیفیت ساخت بالا و قیمتی مناسب را نیز ارائه خواهیم کرد.

بهترین مارک دیزل ژنراتور کدام است؟

دیزل ژنراتور باید دستگاهی جان سخت و قابل اعتماد باشد تا در سخت ترین لحظات با اطمینان کامل و کمترین احتمال خرابی راه اندازی شود. آیا تا بحال به چالش های تولید برق در مناطق دور افتاده فکر کرده اید؟ و یا از اهمیت راه اندازی سریع و بدون نقص سیستم برق اضطراری اطلاع دارید؟ قطعا در چنین شرایط هایی به استفاده از مطمئن ترین دیزل ژنراتورها فکر می کنید. اما کدام برند مطمئن ترین دیزل ژنراتور بازار را تولید می کند؟ بهترین مارک دیزل ژنراتور کدام است؟

استفاده از دیزل ژنراتورهای خوش‌ ساخت، جان ‌سخت و کارآمد همواره از بحث‌های جدی در محافل صنعتی است. برای همین است که خیلی‌ها دائماً در حال رصد و بررسی بهترین مارک دیزل ژنراتورها هستند. بهترین برند دیزل ژنراتور در بازار ایران شامل محصولاتی از برندهای آمریکایی، سوئدی، انگلیسی، آلمانی و البته چینی است. به یقین نمی‌توانیم برند خاصی را به‌ عنوان بهترین کمپانی تولید کننده انواع دیزل ژنراتور معرفی کنیم. هر کمپانی در ساخت کلاس خاصی از انواع دیزل ژنراتور مهارت دارد. در این مقاله از گروه انجیکا به بررسی بهترین مارک دیزل ژنراتورها در کلاس‌های متفاوت می‌پردازیم.

اگر در حال رصد و بررسی بهترین مارک دیزل ژنراتورها هستند. بهترین برند دیزل ژنراتور در بازار ایران شامل محصولاتی از برندهای آمریکایی، سوئدی، انگلیسی، آلمانی و البته چینی است. به یقین نمی‌توانیم برند خاصی را به‌ عنوان بهترین کمپانی تولید کننده انواع دیزل ژنراتور معرفی کنیم. هر کمپانی در ساخت کلاس خاصی از انواع دیزل ژنراتور مهارت دارد. در این مقاله از گروه انجیکا به بررسی بهترین مارک دیزل ژنراتورها در کلاس‌های متفاوت می‌پردازیم و در عین حال مارکهایی یا کیفیت ساخت بالا و قیمتی مناسب را نیز ارائه خواهیم کرد.

برند سازنده موتور یا آلترناتور، کدام یک مهم است؟

قبل ‌از آنکه بخواهیم خیلی ساده و سرراست لیست بلند بالایی از انواع برندها و کمپانی‌های تولید کننده دیزل ژنراتور را معرفی کنیم، لازم است تا یک نکته مقدماتی اما کاملاً کلیدی را مطرح سازیم و این نکته تفکیک بخش موتوری از بخش ژنراتوری در انواع دیزل ژنراتور است.

لزوماً کمپانی سازنده بخش موتوری با بخش ژنراتوری یکی نیست و برندها در همکاری با یکدیگر انواع دیزل ژنراتور را مونتاژ می‌کنند. بنابراین بررسی بهترین برند دیزل ژنراتور به نوعی بررسی بهترین برند موتورساز برای طراحی و ساخت موتورهای دیزلی در کنار بهترین برند سازنده انواع آلترناتور است. اما در مجموع کل مجموعه دیزل ژنراتور را به نام شرکت سازنده موتور دیزلی می‌شناسند. بنابراین اگر برای بررسی بهترین مارک دیزل ژنراتور اقدام می‌کنید توصیه می کنیم که حتما علاوه بر برند سازنده موتور دیزلی دستگاه به برند طراح و سازنده بخش ژنراتوری نیز توجه کنید. با تفکیک این دو بخش بهتر می توانید بهترین دیزل ژنراتور بازار را شناسایی کنید.

بهترین برندهای دیزل ژنراتور

کمپانی‌های تولید کننده انواع دیزل ژنراتور در رقابت با یکدیگر برای طراحی و ساخت مولدهای کارآمدتر هستند و همه ساله سطح بالاتری از امکانات، قابلیت‌ها، توان دهی و عملکرد فنی دیزل ژنراتورها را ارائه می‌نمایند. حالا با بحث‌هایی از استاندارد طراحی موتورهای دیزلی با عملکرد کم‌صدا، مصرف سوخت کم و تولید آلایندگی ناچیز در کنار حداکثر توان با راندمان بالا به ‌همراه روش‌های مدرن کنترل سرعت و عملکرد اتوماتیک موتور و در نهایت تولید و کنترل بهینه جریان برق و سنکرون سازی خودکار و… سروکار داریم. بهترین برند دیزل ژنراتور که در استفاده از این ویژگی ها موفق بوده اند، به ‌قرار زیر هستند.

دیزل ژنراتور کاترپیلار (CAT)

بدون تردید بهترین دیزل ژنراتور در سطح جهانی کمپانی آمریکایی کاترپیلار است که برای طراحی و تولید انواع ماشین‌آلات سنگین فعالیت می‌کند. کاترپیلار برند صاحب‌نام آمریکایی است که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شده ‌است و هم‌اکنون با فعالیتی در حد و اندازه‌های یک قرن در جمع مطمئن‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع ماشین‌های سنگین قرار دارد.

محصولات کاترپیلار شامل طیف گسترده‌ای از تجهیزات سنگین موتورهای دیزلی است. از بیل‌های مکانیکی تا تراکتورهای زنجیری و… در سبد محصولات غول آسا برند کاترپیلار حضور دارند. البته انواع دیزل ژنراتور بخش برجسته‌ای از محصولات این کمپانی صاحب سبک آمریکایی است که در کلاس‌های متفاوت و قابلیت‌های کاربردی متنوع طراحی می‌شوند.

دیزل ژنراتورهای کاترپیلار به بهره‌مندی از امکانات مدرن، طراحی جان ‌سخت، قابلیت کارکرد طولانی ‌مدت، راندمان بالا و عملکردی روان و مطمئن شهرت دارند. در تمامی محصولات این برند از بالاترین استانداردهای روز دنیا چه در سطح طراحی موتور دیزلی و همچنین بخش تولید و کنترل برق استفاده ‌شده است. اما در نظر داشته باشید که قیمت دیزل ژنراتورهای کاترپیلار در سطح بالایی از بازار داخل در مقایسه با محصول دیگر برندها قرار می‌گیرد.

دیزل ژنراتور ولوو (Volvo)

ولوو یک کمپانی سوئدی با فعالیت جهانی است که از خیلی پیش در سطح بازار داخل ایران شناخته ‌شده است. این کمپانی سوئدی در اصل یک خودروساز توانمند اروپایی است که برای تولید خودروهای سنگین در جمع بهترین‌های جهان فعالیت می کند. البته مهارت سوئدی‌ها در طراحی و ساخت موتورهای دیزلی قدرتمند و جان‌سخت با قابلیت کار در شرایط مختلف اقلیمی است و از این مهارت نیز برای طراحی و تولید انواع دیزل ژنراتور تحت برند ولوو پنتا (Volvo Penta) استفاده شده ‌است. محصولات ولوو پنتا همواره از بهترین دیزل ژنراتورهای جهان هستند.

همگی دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا از موتورهای خوش نفس و جان سخت برند ولوو در کنار ژنراتور استمفورد مونتاژ شده اند. استفاده از موتورهای کم‌صدا با راندمان بالا، تولید برق تحت کنترل کامل و بدون اعوجاج، استفاده از تجهیزات مدرن مانند سیستم‌های ECU، ATS و گاورنرهای الکترونیکی در کنار توانایی برای کارکردهای طولانی در شرایط مختلف اقلیمی از مشخصه‌های شناخته ‌شده‌ محصولات ولوو پنتا است که آنها را در جمع بهترین برند دیزل ژنراتور قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *