مقاله دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بادوین baudouin

در این بخش با برندی آشنا خواهید شد که ۲ فاکتور اصلی برای یک خرید خوب را داراست؛ اول کیفیت معقول و دوم قیمت منطقی و مناسب این دو فاکتور، انتخاب های شما را به اندازه چشمگیری محدود کرده و شما را از سرگردانی در بازارهای صنعتی نجات میدهد.

تاریخچه شرکت بادوین (بائودین):

شرکت بادوین در واقعیت یک کمپانی فرانسوی-چینی است چرا که Baudouin در سال 1918 در کشور فرانسه تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. نزدیک به یک قرن از فعالیت این کمپانی فرانسوی می گذشت که در سال 2009 میلادی توسط کمپانی ویچای (Weichai) چین خریداری شد؛ و تا به امروز محصولات این شرکت طبق اصول و استاندارد های روز اروپا، با نام بادوین Baudouin تولید و به بازارهای جهانی از جمله ایران عرضه میشوند.

مهمترین ویژگی این برند نام آشنا، پوشش تمام نیازها در زمینه تولید و تامین برق است چرا که با تولید انواع دیزل ژنراتور بادوین از ۲۰ کاوا تا بیش از ۳۰۰۰ کاوا، تمام نیازها برای تامین برق خانگی و ویلاها گرفته تا مصارف سنگین صنعتی و نیروگاهی را پوشش داده است.

نگاهی به محصولات دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور دستگاه استراتژیکی است و همه ما از اهمیت این ماشین‌های تولید برق اطلاع داریم. با این ‌وجود، بهترین ژنراتورها که قیمت مناسبی دارند و در عین حال میتوان به کارکردشان اعتماد کرد کدامند؟ از میان برندهای متنوع بازار، انواع دیزل ژنراتور بادوین پیشنهاد مناسبی هستند.

دیزل ژنراتور بادوین محصول کشور چین در تیپ‌های ۴، ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر طراحی ‌شده است که شامل مدل‌های کوچک مناسب فعالیت‌های ساختمانی تا مدل‌های بزرگ مناسب فعالیت‌های تمام کارخانه‌ای هستند. فروش دیزل ژنراتور بادوین برای استفاده در محیط های کارگاهی تا کارخانه ای انجام می شود.

به اختصار میتوان گفت برند بادوین ادامه دهنده راهی است که برند لوول (lovol) در حوزه صنعت هموار کرده است. چرا که دیزل ژنراتور بادوین بهترین جایگزین برای برند خوشنام لوول میباشد؛ کافی است توان مصرف‌کننده‌های خود را بررسی کنید تا به ‌راحتی از میان انواع دیزل ژنراتور بادوین مدلی مناسب با طراحی قدرتمند و جان ‌سخت و کارکرد مطمئن را تهیه نمایید. در این مقاله از انجیکا به بررسی این دیزل ژنراتورها، یکی از بهترین دیزل ژنراتور چینی می‌پردازیم.

انواع دیزل ژنراتور بادوین

بادوین با برنامه‌ریزی هوشمندانه نوع نیاز انواع مصرف‌کنندگان را بررسی کرده ‌است تا دسته‌بندی کامل و جامعی از دیزل ژنراتورهای کاربردی را تولید نماید. تنوع محصولات بادوین گسترده ‌است و شامل انواع دیزاین ژنراتورهای ۴، ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر می‌شود که به قرار زیر هستند:

تصویر موتور برق بادوین

برای مشاهده قیمت انواع موتور برق بادوین روی تصویر بالا بزنید.

 

  • دیزل ژنراتورهای 4 سیلندر بادوین:

    در تمامی این دیزل ژنراتورها از موتورهای گازوئیل‌سوز 4 سیلندر برند بادوین استفاده شده ‌است. تنوع مدل‌های مختلف این دسته گسترده ‌است و شامل دیزل ژنراتورهایی در محدوده توان ۱۲ الی ۸۰ کیلو وات هستند. اگر چه در برخی از مدل‌های کوچک از موتورهای هوا خنک و تنفس طبیعی با سیستم کنترل گاورنر مکانیکی استفاده ‌شده، اما عموم محصولات 4 سیلندر بادوین از سیستم‌های مدرن توربو شارژ به ‌همراه سیستم خنک کاری رادیاتوری برخوردار هستند. این دیزل ژنراتورها عموماً مناسب فعالیت در محیط‌های ساختمانی و یا تأمین برق واحدهای مسکونی طراحی‌ شده‌اند. اما نمونه‌های قدرتمند آنها مناسب فعالیت‌های صنعتی، خصوصاً راه‌اندازی برق کارگاه‌های سیار هستند.

  • دیزل ژنراتورهای 6 سیلندر بادوین:

    سری 6 سیلندر شامل طیف بزرگی از انواع دیزل ژنراتور بادوین می‌شود. بادوین در برنامه‌ریزی هوشمندانه این مدل‌های ۶ سیلندر را در تنوع گسترده هم مناسب مصارف ساختمانی و هم مناسب فعالیت‌های کارخانه‌ای تولید کرده ‌است. این مدل‌های 6 سیلندر شامل دیزل ژنراتورهایی با توان نامی در محدوده ۱۰۸ الی ۶۰۰ کیلو وات هستند. در تمامی مدل‌ها از سیستم توربو شارژ استفاده شده ‌است تا مناسب کارکرد قدرتمند حین تولید برق برای بارهای ناگهانی باشند. همچنین در برخی از مدل‌ها خصوصاً نمونه‌های صنعتی از سیستم اینتر کولر استفاده شده ‌است. عموم این دیزل ژنراتورها با استفاده از تابلوی کنترل دستی طراحی شده‌اند، اما برخی از آنها مجهز به تابلوهای کنترل اتوماتیک مناسب راه‌اندازی برق اضطراری هستند.

  • دیزل ژنراتور ۸ سیلندر بادوین:

    بادوین دیزل ژنراتور ۸ سیلندر نیز دارد که کاملاً مناسب نصب در محیط‌های کارخانه‌ای طراحی ‌شده است. این دیزل ژنراتور ۸ سیلندر بادوین برای تولید برق در حدود ۵۰۰ کیلو وات ساخته ‌شده و عملکردی آرام و کم‌صدا دارد و قادر است تا برای مدت طولانی برای تولید برق واحدهای بزرگ کارخانه‌ای فعالیت کند.

  • دیزل ژنراتور ۱۲ سیلندر بادوین:

    قدرتمندترین دیزل ژنراتورهای بادوین دارای موتورهای گازوئیل‌سوز ۱۲ سیلندر هستند و می‌توانند توان نامی در محدوده ۶۵۰ الی ۸۰۰ کیلو وات را تولید نمایند. در این دیزل ژنراتورهای ۱۲ سیلندر بادوین از سیستم‌های مدرن توربو شارژ، اینتر کولر و سیستم کنترل سرعت گاورنر الکتریکی استفاده ‌شده است.

مزایای دیزل ژنراتورهای بادوین

بادوین برند توانمند چینی است که در زمینه طراحی موتورهای دیزلی برای کار در انواع دیزل ژنراتور مهارت بالایی دارد. این کمپانی فهرست بلند بالایی از انواع ژنراتورهای ۴، ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر را مناسب فعالیت‌های ساختمانی، باغبانی، صنعتی، معادن و حتی تأمین برق اضطراری تولید کرده ‌است. مزایای استفاده از انواع دیزل ژنراتورهای بادوین به قرار زیر هستند.

  1. موتورهای دیزلی بادوین با رعایت استانداردهای روز دنیا برای تولید آلایندگی بسیار کم طراحی شده‌اند.
  2. بادوین خدمات پس‌ از فروش مناسبی دارد و به ‌راحتی می‌توانید لوازم یدکی تمامی موتورهای دیزلی این برند را تهیه کنید.
  3. موتورهای دیزلی بادوین توان کار کردن در شرایط مختلف جغرافیایی و اقلیم های متفاوت را دارند.
  4. این موتورها با مصرف سوخت پایین به نسبت ظرفیت طراحی ‌شده‌اند و راندمان مناسبی دارند.
  5. همگی موتورهای دیزلی بادوین مخزن سوخت بزرگی دارند که برای ۸ الی ۱۰ ساعت کار متوالی مناسب هستند.
  6. در عموم مدل‌های قدرتمند ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر از سیستم توربو شارژ استفاده شده ‌است.
  7. عموم مدل‌های دیزل ژنراتور بادوین دارای سیستم خنک ‌کننده اینتر کولر هستند.
  8. در تنوع گسترده برای عموم فعالیت‌های ساختمانی، صنعتی و یا باغبانی و حتی کار در معادن و… طراحی شده‌ان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *