مقاله کفکش

درباره شرکت اسپیکو

بنر مقاله اسپیکو

شرکت اسپیکو یک شرکت ایرانی دانش بنیان با نام صنایع پمپ سعدی است؛ اسپیکو بیش از ۳ دهه تولیدات متنوعی در زمینه پمپ سازی و آبرسانی داشته و با دارا بودن تاییده ها و استانداردهای ملی و بین المللی جایگاه ویژه ای در بازار کشاورزی دارد.

محصولات شرکت اسپیکو

شرکت اسپیکو ۳ دهه است انواع پمپهای کشاورزی را در سابقه تولید دارد؛ محصولات اسپیکو عبارتند از: انواع پمپ کفکش – انواع پمپ لجنکش – انواع پمپ شناور – انواع پمپ اس پی – انواع پمپ هوادهی یا اسپلش – انواع پمپ امدادی و انواع تابلو های کنترل هوشمند اسپیکو که در ادامه آورده ایم.

محصولات شرکت اسپیکو

  • انواع پمپ کفکش اسپیکو
  • انواع پمپ لجنکش اسپیکو
  • انواع پمپ شناور اسپیکو
  • انواع پمپ اس پی اسپیکو
  • انواع پمپ هوادهی یا اسپلش اسپیکو
  • انواع پمپ امدادی اسپیکو
  • انواع تابلو های کنترل هوشمند اسپیکو

استاندارهای شرکت اسپیکو

این شرکت مشهور داخلی با داشتن استاندارد های متعدد همچون استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001-2015 و داشتن استاندارد CE اروپا و به کارگیری استاندارهای ملی و بین المللی وBS-EN ISO 9906،EN-60335-2-41،EN-60335-1 و نیز استاندارد های ملی ایران ISIRI-1562-1،ISIRI-1562-2-41،ISIRI-7817 و داشتن آزمایشگاه معتبر و مجهز و استاندارد سیالات در زمینه تست کلیه استاندارهای مربوط برای پمپ های آب ، مبادرت به تولید پمپ مورد تایید استاندارد ملی و بین المللی و عرضه آن در سطح کشور ایران و کشورهای همجوار و از همه مهمتر کشور ایتالیا کرده است.

دستاوردهای اسپیکو

  • شرکت صنایع پمپ سعدی “اسپیکو” با بیش از 30 سال سابقه در بخش تولید و با توجه به داشتن استاندارد مدیریت کیفیت ISO -9001-2008  در زمینه طراحی و ساخت انواع پمپ های کف کش، لجنکش ، شناور و تابلو کنترل با بیش از 65 نمایندگی فروش و 95 واحد خدماتی پس از فروش و داشتن استاندارد بین المللی اروپا CE زیرنظراستانداردهای اروپایی BS-EN ISO9906 و EN60335-2 و EN60335-1  و همچنین اخذ استاندارد ملی ایران زیر نظر استانداردهای ISIRI 1562-1 و ISIRI7817 و ISIRI 1562-2-41 و  با توجه به داشتن گواهینامه استاندارد آزمایشگاه معتبر و مجهز سیالات زیر نظر استاندارد بین الملل ISO-IEC-17025:2005 مبادرت به تولید و عرضه پمپ در سطح ایران و کشورهای همسایه می نماید و با توجه به خط مشی شرکت اسپیکو، همواره رسالت مشتری مداری را با ارائه محصولی با کیفیت فوق العاده و سرویس وخدمات گسترده به اجرا گذاشته و همواره با توجه به واحد تحقیق و توسعه فعال در راستای کیفیت، کوشا و مستمر عمل می نماید .

محصولات خارجی اسپیکو:

شرکت اسپیکو نمایندگی ۷ برند معتبر اروپایی نیز میباشد؛ چرا که در بخش بازرگانی برای تکمیل شدن نیازمندی های صنعت سیالات مبادرت به واردات انواع پمپهای صنعتی ، کشاورزی ، تأسیساتی و ویژه می نماید.

اسپیکو نمایندگی انحصاری ۷ برند از کشورهای ایتالیا ، دانمارک و چین میباشد:

  1. DAB s.p.a ایتالیا : سازنده انواع و اقسام پمپ های خانگی ، صنعتی و کشاورزی ، گرمایشی و سرمایشی و انواع بوستر پمپهای صنعتی و تأسیساتی و آتش نشانی و پمپ های خاص و ویژه از 0/15kw الی 750kw
  2. ALMA s.p.a ایتالیا : سازنده انواع پمپهای کفکش و لجن کش برای انتقال انواع و اقسام لجن های معمولی ، صنعتی و خاص از 0/5kw الی 55kw
  3. Tesla s.p.a ایتالیا : سازنده انواع الکتروموتور و پمپ های شناور برای مصارف آب های شرب ، کشاورزی و مصارف خاص از  0/37kw  الی 400kw
  4. Wacs s.p.a ایتالیا : سازنده انواع سیستم های کنترل و اینورترتکفاز و سه فاز از0/37kw  الی 30kw
  5. Leader s.p.a سازنده انواع پمپهای خانگی و نمایشی از مواد خاص برای کاربرد های خاص از قدرت  0/5kw الی 10kw
  6. SPC Co چین : سازنده انواع پمپهای هوادهی و پمپهای DC و مگنتی و کارواش و پمپ های پیستونی فشار بالا و انواع وینچ و بالابر .
  7. AQUA s.p.a ایتالیا : سازنده لوازم استخرو انواع و اقسام پمپ های دوزینگ برای مصارف ویژه و استخر های ورزشی و خانگی.

قطعات یدکی:

شرکت اسپیکو در بخش دیگری از فعالیت های بازرگانی خود در زمینه قطعات یدکی مرتبط با ساخت الکتروپمپ و الکترو موتور به صورت انحصــاری و با همکاری بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ایتالیایـی همچون ( رتور و  استاتورMetra s.p.a ) ، ( خازن های راه انداز و روشنایی Ducati s.p.a ) ، ( فلوتر و لوازم استخر Aqua s.p.a ) ، ( کابل لاستیکی Aristoncavi .p.a ) ، ( سیل های مکانیکی Umbra s.p.a ) و (واشرهای لرزه گیری Filtomatic s.p.a ) علاوه بر تأمین لوازم مورد نیاز خود در تولید محصولات در جهت تأمین لوازم مورد نیاز دیگر تولید کنندگان الکتروموتور و الکتروپمپ مبادرت به واردات کلیه قطعات مرتبط نموده است.

انواع پمپ کفککش اسپیکو

برند اسپیکو سری کاملی از انواع کفکش با ظرفیت‌های آب‌دهی گوناگون برای طیف کاملی از فضاهای کشاورزی را طراحی و تولید کرده ‌است. سری کفکش‌های اسپیکو شامل انواع زیر می‌باشند.

  • پمپ های کفکش SP-8 با دهانه خروجی سه اینچ اسپیکو مخصوص پمپاژ آب صاف
  • پمپ های کفکش SP-6 با دهانه خروجی دو اینچ اسپیکو مخصوص پمپاژ آب صاف
  • پمپ های کفکش SP-4 با دهانه خروجی “¼1 اسپیکو مخصوص پمپاژ آب صاف
  • پمپ کفکش SI-23 اسپیکو مخصوص پمپاژ آب کثیف و آلوده بدون مواد ساینده
  • پمپ دائم کار  S-32-AX اسپیکو طراحی شده برای دستگاههای ایرواشر
  • کفکش S18-A اسپیکو مخصوص پمپاژ آبهای کثیف بدون مواد ساینده
  • کفکش های دو اینچ اسپیکو مخصوص پمپاژ آب صاف
  • کفکش های سه اینچ اسپیکو مخصوص پمپاژ آب صاف

انواع پمپ کفکش اسپیکو

البته در این دسته‌بندی معیار ما براساس قطر مدخل‌های پمپ می‌باشد. اما در جزئیات انواع پمپ کفکش راد پمپ الگوهای متنوع‌تری نیز وجود دارند. این پمپ آب‌ها در مدل‌های تک‌فاز از سری مدل‌های 2، 3، 4 و یا 5 پروانه طراحی می‌شوند. قاعدتاً هر اندازه تعداد پروانه‌ها در طراحی پمپ افزایش پیدا می‌کند، ارتفاع هد پمپ برای پمپاژ آب تا ارتفاعی بالاتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *