مقاله کفکش

درباره کفکش بهاران

مقاله کفکش بهاران

در این مقاله شما را با یکی از خوش قیمت ترین کفکش های صنعتی ایرانی آشنا میکنیم، خوش قیمت بودن در کنار کیفیت بالا از ویژگیهای اصلی کفکش بهاران نوین بوده و همین امر موجب شده خریداران، بهاران نوین را به رقبای مشهورتر این برند ایرانی، ترجیح دهند…

کفکش بهاران نوین

کفکش بهاران محصول برند داخلی است و با استفاده از بالاترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است. این کفکش ها مخصوص فعالیت های باغبانی و یا صنعتی هستند که می توان از آنها تحت شرایط خاص برای نیاز های ساختمانی نیز استفاده کرد. برای پمپاژ آب از منابع زیرزمین و یا برداشت حجم قابل ‌توجه آب از کانال‌ها، رودخانه‌ها و یا مخازن و استخرها به انواع پمپ آب‌های مستغرق نیاز دارید. این پمپ‌ها با حضور در اعماق منابع آبی عملیات مکش را انجام می‌دهند. اگر چه انواع گونه‌ها از پمپ آب‌های مستغرق طراحی ‌شده است؛ اما بدون تردید کفکش‌ها از بهترین و کاربردی‌ترین آنها هستند. کفکش بهاران محصول توانمند سطح بازار است که توسط برند ایرانی بهاران نوین طراحی و تولید می‌شود.

انواع کفکش بهاران در مدل‌های متنوع با ظرفیت‌های گوناگون از پمپاژ آب های تمیز طراحی‌ شده‌اند. این کفکش‌ها ظرفیت استفاده در فعالیت‌های ساختمانی، نیازهای مسکونی، پروژه‌های تأمین آب در سطح کاربردهای صنعتی و پمپاژ آب از منابع باغبانی و کشاورزی را دارند. البته لازم است که با بررسی دقیق انواع کفکش بهاران مدل مناسب با ظرفیت کافی نیاز تأمین آب خود را تهیه نمایید. برای خرید کفکش بهاران در انواع مدل‌های تخصصی می‌توانید از خدمات فنی و مهندسی سایت انجیکا استفاده کنید. انجیکا مجری اصلی توزیع انواع پمپ آب در سطح کشور است.

 

آشنایی با شرکت پمپ آب بهاران نوین

شرکت پمپ بهاران نوین در سال 1385 و با هدف طراحی و تولید تخصصی انواع کفکش و لجن‌کش تأسیس شده ‌است. این شرکت برند کاملاً ایرانی است که از مرحله طراحی تا تولید انواع کفکش‌ها و لجن‌کش‌های خود را انجام می‌دهد. بهاران نوین در این سال‌ها توانسته است تیم خبره از مهندسین و متخصصین حوزه طراحی و ساخت انواع پمپ را گرد آورده و سری محصولات توانمندی را طراحی نماید.

نگاه بهاران نوین طراحی و ساخت تخصصی انواع کفکش مناسب فعالیت‌های متنوع از تأمین نیازهای ساختمانی تا فعالیت‌های باغبانی، کشاورزی و صنعتی بوده ‌است. کفکش بهاران در مدل‌های تک‌فاز و سه‌فاز طراحی می‌شوند. لذا مناسب پوشش انواع فعالیت‌ها هستند. بهاران کفکش‌های خود را با استفاده از متریال‌های مقاوم و ماندگار طبق رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی طراحی کرده ‌است. تا جاییکه به ‌عنوان اولین برند ایرانی در زمینه طراحی کفکش‌های عمیق با قابلیت مکش آب از عمق 150 الی 170 متری معرفی شده ‌است. محصولات برند بهاران نوین طراحی مقاوم، کارکردی قدرتمند و مطابق با استانداردهای روز دنیا دارند.

مشخصه‌های فنی انواع کفکش بهاران

بهاران تنوع گسترده‌ای در طراحی انواع پمپ آب کفکش دارد. محصولات این برند ایرانی قابلیت مکش آب از انواع منابع مانند چاه‌های عمیق تا بستر رودخانه‌ها را دارند. بهاران در زمینه طراحی لجن‌کش نیز فعالیت می‌کند. اما کفکش‌های این برند مخصوص مکش آب‌های تمیز چه در سطح نیازهای صنعتی و همچنین فعالیت‌های کشاورزی طراحی ‌شده‌اند.

متریال پوسته انواع کفکش بهاران از آلیاژهای مقاوم چدنی است. این پوسته قابلیت ضد ضربه بالایی دارد. همچنین کاملاً ضد زنگ است و می‌تواند تحمل فشار آب در اعماق حتی عمق‌های بسیار زیاد 170 متری را داشته باشد. برای طراحی پروانه این کفکش‌ها نیز از متریال چدنی استفاده ‌شده است. پروانه از نوع بسته است تا در کل مناسب پمپاژ آب‌های تمیز باشند.

کفکش بهاران در هر دو تیپ از نمونه‌های تک‌فاز و سه فاز طراحی ‌شده است. مدل‌های تک‌فاز تعداد محدودی هستند که مخصوص فعالیت‌های ساختمانی می‌باشند. اما فهرست بزرگی از انواع کفکش بهاران در تیپ سه فاز طراحی ‌شده‌اند تا در سطح باغبانی و صنعتی قدرت بالایی داشته باشند. همچنین این کفکش‌ها در مدل‌های فیلتردار و بدون فیلتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های انواع کفکش بهاران

  • دارای پوسته مقاوم و ضد زنگ از آلیاژهای چدنی هستند.
  • مخصوص نصب و پمپاژ آب‌های عمیق طراحی‌ شده‌اند.
  • در طراحی تمامی مدل‌ها از الکتروموتورها با سرعت 2900 دور بر دقیقه استفاده‌ شده است.
  • الکتروموتورها از نوع سیم پیچ تمام مس هستند. محل نصب آنها در بخش بالایی کفکش بهاران می‌باشد که با استفاده از جریان آب، خنک می‌شوند..
  • در تنوع گسترده با قابلیت تحمل فشار 3 الی 12 بار طراحی شده‌اند.
  • حداکثر هد این پمپ‌ها نیز در محدوده 30 الی 170 متری می‌باشد.
  • حداکثر دبی این کفکش‌ها در محدوده 20 الی 70 مترمکعب در ساعت است.
  • انواع کفکش بهاران در مدل‌های 2، 3 و 4 اینچ طراحی شده‌اند. مدل‌های 4 اینچی نمونه‌های کاملاً قدرتمند مناسب پوشش فعالیت‌های گسترده باغبانی و گلخانه داری و… هستند. در طراحی این مدل‌های 4 اینچی از موتورهای قدرتمند سه فاز در محدوده توان 7.5 الی 15 کیلو وات استفاده ‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *