مقاله کفکش

شرکت راد پمپ و محصولات راد

تصویر شاخص مقاله کفکش راد پمپ

مهمترین کاربرد کفکش ها

پمپاژ آب از مخازن، استخرها، چاه‌ها و… بحث چالش ‌برانگیزی است. چرا که قاعدتاً هرگز از شرایط یکسان آب در چنین فضاهایی برخوردار نیستیم. در عین ‌حال لازم است تا فشار آب دائمی و مناسب داشته باشیم. کفکش ها از بهترین پمپ‌ها برای پمپاژ آب در چنین فضاهایی هستند. البته مهم است که این پمپ‌ها را از نمونه محصولات قدرتمند و مرغوب بازار تهیه کرده باشید. کفکش رادپمپ در انواع مختلف با قابلیت‌های متنوع پمپاژ آب از بهترین‌های بازار است که مخصوص فعالیت‌های خانگی، باغبانی و حتی صنعتی طراحی ‌شده است.

درباره کفکش راد پمپ

برای مشاهده مشخصات و قیمت انواع کفکش راد پمپ روی تصویر بالا بزنید.

کفکش راد پمپ

راد پمپ از برندهای مطرح و شناخته ‌شده بازار داخل ایران است. این شرکت انواع پمپ آب را طراحی می کند و در زمینه ساخت انواع کفکش سابقه درخشانی دارد. سری محصولات راد پمپ شرایط استفاده در انواع صنایع، فضاهای ساختمانی، مناطق روستایی، فعالیت‌های باغبانی و گلخانه‌ای را دارند. البته در این‌باره قرار است نگاهی تخصصی به سری محصولات کفکش راد پمپ داشته باشیم.

نمایندگی راد پمپ:

سایت انجیکا نمایندگی راد پمپ در سطح کشور است که سری کاملاً متنوع از محصولات اصلی این برند معتبر داخلی را برای عرضه در سراسر کشور به فروش می‌رساند. برای اطلاع از لیست قیمت کفکش رادپمپ می‌توانید از بستر اطلاعاتی گروه انجیکا مجری تخصصی فروش انواع پمپ در سراسر کشور استفاده کنید.

آشنایی با شرکت راد پمپ

راد پمپ برند ایرانی است که حالا شهرت خوبی در سطح بازار داخلی و حتی بازارهای منطقه کسب کرده ‌است. این کمپانی با نگاهی تخصصی و کاملاً مهندسی شده فعالیتی پویا در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ‌های سانتریفیوژی دارد. محصولات راد پمپ از کیفیت بالایی مطابق با استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند. تا جاییکه می‌توانند با رقبای خارجی و جدی بازار برابری کنند.

راد پمپ فعالیت خود را از سال 1372 با هدف تولید انواع کفکش آغاز کرده ‌است. این شرکت در طول فعالیتی فراتر از دو دهه توانسته ‌است گام‌های مؤثری برای تولید انواع پمپ سانتریفیوژی خصوصا سری پمپ آب‌های کفکش بردارد. راد پمپ در مسیر تولیدات خود نگاهی همیشگی برای رعایت استانداردهای روز دنیا داشته ‌است. در عین ‌حال سری محصولات باکیفیت و مقاوم طراحی می‌نماید.

انواع پمپ‌ آب رادپمپ

انواع پمپ آب‌های تولیدی این شرکت در دو دسته‌بندی کلی قرار می‌گیرند.

  • پمپ کفکش با طراحی بدنه استیل
  • پمپ سانتریفیوژی از نوع افقی طبقاتی
انواع پمپ رادپمپ

انواع پمپ آب‌های رادپمپ در دو دسته‌بندی کلی قرار می‌گیرند: ۱- پمپ کفکش با طراحی بدنه استیل ۲- پمپ سانتریفیوژی از نوع افقی طبقاتی (برای مصارفی خانگی)

سری تولیدات کفکش راد پمپ سطح کاربردی گسترده را تجربه می‌کنند. کفکش‌های این برند از اعتبار مناسبی در سطح بازار برخوردار هستند. این کفکش‌ها چه از نظر متریال و چه از نظر ظرفیت آب‌دهی مناسب بسیاری از فضاهای کاربردی اعم از تامین نیازهای خانگی تا پوشش فعالیت‌های باغبانی و صنعتی طراحی شده‌اند. در عین ‌حال از بدنه تمام استیل در طراحی آنها استفاده شده است تا در کل نمونه محصولاتی کاملاً مقاوم و ماندگار برای فعالیت در هر فضای کاری سخت و پیچیده باشند.

انواع کفکش راد پمپ

برند راد پمپ در نگاهی تخصصی سری کاملی از انواع کفکش با ظرفیت‌های آب‌دهی گوناگون برای طیف کاملی از فضاهای کاربردی طراحی کرده ‌است. سری کفکش‌های این برند با بدنه استیل در دو تیپ تک‌ جداره و دو جداره عرضه می‌شوند که شامل انواع زیر می‌باشند.

  • کفکش رادپمپ 1/4-1 اینچی
  • کفکش راد پمپ 1/4-1 اینچی دو جداره
  • کفکش راد پمپ 2 اینچ
  • کفکش رادپمپ 2 اینچ دو جداره
  • کفکش راد پمپ 3 اینچ
  • کفکش راد پمپ 3 اینچ دو جداره

البته در این دسته‌بندی معیار ما براساس قطر مدخل‌های پمپ می‌باشد. اما در جزئیات انواع پمپ کفکش راد پمپ الگوهای متنوع‌تری نیز وجود دارند. این پمپ آب‌ها در مدل‌های تک‌فاز از سری مدل‌های 2، 3، 4 و یا 5 پروانه طراحی می‌شوند. قاعدتاً هر اندازه تعداد پروانه‌ها در طراحی پمپ افزایش پیدا می‌کند، ارتفاع هد پمپ برای پمپاژ آب تا ارتفاعی بالاتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ویژگی‌های انواع کفکش راد پمپ

  1. جنس پروانه: برای طراحی بدنه و پروانه کفکش‌های راد پمپ از فلز استنلس استیل 304 تحت آلیاژ چدنی استفاده شده ‌است. این فلز سطح مقاومت بالایی در مقابل هر نوع خوردگی، فرسایش آب و حتی رسوب پذیری دارد. لذا چه از نظر مقاومت بدنه و چه از نظر کارایی پروانه، ساختار کلی انواع کفکش راد پمپ در کلاس طراحی مناسبی قرار می گیرند. البته راد پمپ در الگوی طراحی این کفکش‌ها تامین راندمان کاری بالا را مد نظر داشته ‌است. زیرا از پروانه‌ها با مدل‌های گوناگون برای انواع کفکش استفاده می کند.
  2. جنس بدنه: کفکش راد پمپ در انواع مختلف با بدنه باریک طراحی شده‌اند تا کاملاً مناسب نصب شدن در چاه‌های عمیق با قطر جداره‌های باریک باشند. در طراحی بخش الکترونیکی این پمپ‌ها از موتورهای الکتریکی تکفاز و سه فاز با سیم‌پیچ تمام مس استفاده شده ‌است. این موتورها در عین قدرتمند بودن مقدار مصرف برق کمی دارند. لذا در کل باعث صرفه‌جویی در هزینه برق شما می‌شوند. از طرفی طراحی با الگوی سیم‌پیچ تمام مس عملکردی تحت راندمان مناسب را پوشش می‌دهد. موتور تمام مس این کفکش‌ها به ‌طور کامل در جریان آب پمپ خنک می‌شوند، بنابراین طول عمری زیاد و شرایط کاری ماندگار دارند.
  3. صافی تحتانی: تمامی مدل‌های کفکش راد پمپ در سایزهای ، 2 و 3 اینچی طراحی شده‌اند که کاملاً مناسب تامین آب از محیط‌های خانگی تا فضاهای باغبانی می‌باشند. در عین ‌حال برای اطمینان از عملکرد بهینه در ورودی تمامی این پمپ آب‌ها از صافی تخصصی Strainer استفاده شده ‌است. این صافی بدون تاثیر در مقدار دبی آب پمپاژ شده مانع از ورود مواد جامد درشت به محفظه داخلی پمپ آب خواهد شد.
  4. سازگار با منابع آب ایران: کفکش راد پمپ محصول تولید داخل ایران است. این پمپ‌ها با طراحی بومی از خدمات پس ‌از فروش مناسبی نیز برخوردار هستند. از طرفی این پمپ‌ها کاملاً مناسب کار در آب‌های سطحی ایران با درجه سختی عمومی جغرافیای ایران طراحی شده‌اند. در نتیجه به‌ سادگی تحت کار متوالی برای مکش آب از چاه برای حضور در هر نقطه از جغرافیای ایران فرسوده نمی‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *